Перейти до вмісту

Олеськова Галина Григорівна

Тема дисертації «Фахова підготовка сестринського персоналу в системі професійної медичної освіти Німеччини».

Науковий керівник: Бідюк Наталія Михайлівна, доктор педагогічних наук, професор

СПИСОК ОПУБЛІКОВАНИХ ПРАЦЬ ЗА ТЕМОЮ ДИСЕРТАЦІЇ

Статті, опубліковані у фахових виданнях, включених до переліку, затвердженого МОН України:

1. Олеськова, Г.Г. (2016) Викладання іноземної мови за професійним спрямуванням студентам медичного коледжу. Медицина і педагогіка: з досвіду роботи: Інформ.-метод. зб. Хмельницький базовий медичний коледж, Вип. 4. 169 с.

2. Олеськова, Г. (2017). Академічна освіта сестринського персоналу Німеччини: реалії сьогодення і перспективи. Медична освіта, 4, 42–47. DOI 10.11603/me.2414-5998.2017.4.8342

3. Олеськова, Г.(2017). Дуальна освіта як особливість фахової підготовки сестринського персоналу Німеччини. Порівняльна професійна педагогіка, 7 (2), 102–109.DOI: 10.1515/rpp-2017-0028

4. Олеськова, Г. (2017). Професійна компетентність сестринського персоналу в світлі європейських вимог. Педагогічні науки : збірник наукових праць Херсонського державного університету, LXXVI (3), 57–63

5. Олеськова, Г., & Бідюк, Н. (2018). Застосування освітньої платформи Flexicare 50+ у процесі підвищення кваліфікації сестринського персоналу Німеччини. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр., 52, 165‒168

6. Олеськова, Г., & Бідюк, Н. (2018). Ретроспектива становлення медсестринської освіти від середньовіччя до державного визнання діяльності сестринського персоналу в Німеччині. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова.Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць, 61, 8–14.

7. Олеськова, Г., & Бідюк, Н. (2018). Сучасний стан та перспективи розвитку професій сестринського персоналу Німеччини. Порівняльна професійна педагогіка, 8 (2), 166–174

Статті у міжнародних виданнях, які індексуються у базі Web of Science, Scopus

1. Олеськова, Г. (2017). Геріатричний догляд: освіта в Україні та Німеччині. Innovations and Modern Technology in the Educational System: Contribution of Poland and Ukraine. Conference Proceedings (pp. 126‒129). Sandomierz, Poland.

2. Oleskova, H. (2017). Dual Education as the Peculiarity of Specialized Training of Nursing Personnel in Germany. Comparative Professional Pedagogy, 7(2), 86‒91. doi: https://doi.org/10.1515/rpp-2017– 0028.

3. Oleskova, H. (2017). Nursing Pedagogy and Nursing Teacher Training in Germany. Medical education of the future: prospective and priority directions of scientific research. Internship proceedings (pp. 90‒92). Lublin, Poland.

4. Oleskova, H., & Bidyuk, N. (2018f). Current Status and Prospects for Development of Nursing Professions in Germany. Comparative Professional Pedagogy, 8 (2), 7‒14. doi: https://doi.org/10.2478/rpp-2018-0013.

5. Oleskova, H., & Bidyuk, N. (2018h). Media competence training of the German nursing personnel with the implementation of the MeCoPflege e-learning platform. Information Technologies and Learning Tools, 67 (5), 72–80. doi: https://doi.org/10.33407/itlt.v67i5.2502.

6. Oleskova, H., Bidyuk, N., & Tretko, V. (2020). Intercultural competence development of German nursing personnel via advanced training projects. International Journal of Learning, Teaching and Educational Research. 19(4), 78–93. https://doi.org/10.26803/ijlter.19.4.x

Статті апробаційного характеру, опубліковані у спеціалізованих наукових журналах, збірниках матеріалів наукових конференцій:

7. Олеськова, Г.Г. (2016) Позааудиторна діяльність як складова процесу навчання іноземних мов. Актуальні проблеми сучасної філології та культурології: постмодерністська парадигма: матеріали IV всеукраїнської науково-практичної конференції (Хмельницький, 27 квітня 2016). – Хмельницький: ХГПА, 2016. 388 с

8. Олеськова Г. (2016). Викладання іноземної мови за професійним спрямуванням студентам медичного коледжу. Медицина і педагогіка: з досвіду роботи: Інформ.-метод. зб. (cc. 148–155). Хмельницький, Україна

9. Олеськова, Г. (2017). Безперервна освіта сестринського персоналу в Німеччині та Україні. Професійне становлення особистості : проблеми і перспективи. Тези доп. ІХ міжнар. наук.-практ. конференції (сс. 193‒194). Хмельницький, Україна.

10. Олеськова, Г. (2017). Дуальна освіта як особливість фахової підготовки сестринського персоналу в Німеччині. Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізаційних та інтеграційних процесів. Матеріали тез доп. VI наук.-методол. семінару (cc. 214‒217). Київ – Хмельницький, Україна

11. Олеськова, Г. (2017). Застосування сучасних технологій фахової підготовки сестринського персоналу в Україні. Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців. Тези доповідей V Всеукраїнської науково-практичної конференції (cc. 97–98). Хмельницький, Україна.

12. Олеськова, Г. (2017). Мистецтво спілкування з пацієнтами як аспект фахової компетентності сестринського персоналу. Підготовка фахівців соціономічних професій в умовах сучасного соціокультурного простору. Збірник матеріалів всеукраїнської наук.-практ. конференції з міжнар. уч. (сс. 89‒91). Вінниця, Україна.

13. Олеськова, Г. (2017). Науково-дослідницька діяльність як складова фахової підготовки сестринського персоналу у профільному вищому навчальному закладі. Актуальні проблеми вищої професійної освіти України. Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (сс. 97–98). Київ, Україна

14. Олеськова, Г. (2017). Німецький досвід застосування педагогіки у медсестринстві. Вища освіта в медсестринстві : проблеми і перспективи Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю (cc.188–192). Житомир, Україна

15. Олеськова, Г. (2017). Роль наставника практики у фаховій підготовці сестринського персоналу Німеччини. Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2017: освітні трансформації у контексті європейської інтеграції і глобалізації. Збірник тез доповідей І Міжнародної наук.-практ. конференції (сс. 65‒66). Київ, Україна.

16. Олеськова Г. (2016). Позааудиторна діяльність як складова процесу навчання іноземних мов. Актуальні проблеми сучасної філології та культурології: постмодерністська парадигма. Матеріали IV всеукраїнської науково-практичної конференції. (сс. 358‒363). Хмельницький, Україна.

17. Олеськова, Г. (2017). Роль сучасних медичних словників у ході вивчення особливостей фахової підготовки сестринського персоналу в Німеччині. Bukovinian International Medical Congress (pp. 97–98), Chernivtsi, Україна

18. Олеськова, Г. (2018). Використання освітнього веб-порталу IMED-KOMM-EU для міжкультурної комунікації медиків у Європі. Сучасні тенденції у викладанні іноземних мов у світі. Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (сс. 113‒115). Суми, УкраїнаКвасниця, І. М. (2018).

19. Олеськова, Г. (2018). Основи медсестринства як засіб розвитку здоров’язбережувальної компетентності особистості учня загальноосвітнього навчального закладу. Moderneducationalspace: thetransformationofnationalmodelsintermsofintegration. Conference Proceedings (pp. 28–30). Leipzig, Germany.

20. Олеськова, Г. (2018). Проект «Медсестринство громадського здоров’я» у Німеччині. Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2018: трансформації та інновації в освіті у глобалізаційному світі. Матеріали ІІ Міжнародної наук.-практ. конференції (cc. 61–62). Київ, Україна

21. Олеськова, Г. (2018). Університетські клініки та їх роль в системі професійної медичної освіти Німеччини. Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку). Матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (сс. 464‒465). Тернопіль, Україна.

22. Олеськова, Г. (2018). Professional Pedagogy for Nursing Training in Germany. Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізаційних та інтеграційних процесів. Матеріали тез доп. VІI міжнар. наук.-методол. семінару (сс. 16‒19). Київ ‒ Хмельницький, Україна.

23. Олеськова, Г. (2019). Е-портфоліо як засіб представлення індивідуальної освітньої траєкторії учасників освітнього процесу. Проектування індивідуальної освітньої траєкторії професійного розвитку педагога. Збірник тез Всеукраїнської науково-практичної конференції (сс. 123–124). Київ, Україна.

24. Олеськова, Г. (2019). Coaching use in specialized training of nursing personnel in Germany. Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізаційних та інтеграційних процесів. Матеріали тез доп. VIII наук.-методол. семінару (сс. 53‒55). Київ – Хмельницький, Україна

25. Олеськова, Г. (2019). Огляд сучасних підходів науковців до питань медсестринської дидактики і педагогіки. Сучасні досягнення вітчизняних вчених у галузі педагогічних та психологічних наук. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (сс. 26–29). Київ, Україн

26. Олеськова, Г. (2019). Цифрові технології у медсестринській освіті Німеччини та України. Психологія та педагогіка: необхідність впливу науки на розвиток практики в Україні. Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (сс. 54‒58). Львів, Україна.

Перелік наявних наукових праць, наукова діяльність:

Є автором і співавтором понад 30 наукових публікацій, серед яких:

• 1 навчальний посібник

Олеськова, Г. (2019c). Медсестринська освіта: досвід Німеччини : навч.-метод. посіб. Хмельницький, Україна: Гонта А. С

• 6 наукова стаття у фахових іноземних виданнях:

Олеськова, Г. (2017). Геріатричний догляд: освіта в Україні та Німеччині. Innovations and Modern Technology in the Educational System: Contribution of Poland and Ukraine. Conference Proceedings (pp. 126‒129). Sandomierz, Poland.

Oleskova, H. (2017). Dual Education as the Peculiarity of Specialized Training of Nursing Personnel in Germany. Comparative Professional Pedagogy, 7(2), 86‒91. doi: https://doi.org/10.1515/rpp-2017– 0028.

Oleskova, H. (2017). Nursing Pedagogy and Nursing Teacher Training in Germany. Medical education of the future: prospective and priority directions of scientific research. Internship proceedings (pp. 90‒92). Lublin, Poland.

Oleskova, H., & Bidyuk, N. (2018f). Current Status and Prospects for Development of Nursing Professions in Germany. Comparative Professional Pedagogy, 8 (2), 7‒14. doi: https://doi.org/10.2478/rpp-2018-0013.

Oleskova, H., & Bidyuk, N. (2018h). Media competence training of the German nursing personnel with the implementation of the MeCoPflege e-learning platform. Information Technologies and Learning Tools, 67 (5), 72–80. doi: https://doi.org/10.33407/itlt.v67i5.2502.

Oleskova, H., Bidyuk, N., & Tretko, V. (2020). Intercultural competence development of German nursing personnel via advanced training projects. International Journal of Learning, Teaching and Educational Research. 19(4), 78–93. https://doi.org/10.26803/ijlter.19.4.x.

Вибрані наукові праці:

1. Олеськова, Г.Г. (2016) Викладання іноземної мови за професійним спрямуванням студентам медичного коледжу. Медицина і педагогіка: з досвіду роботи: Інформ.-метод. зб. Хмельницький базовий медичний коледж, Вип. 4. 169 с.

2. Олеськова, Г. (2017). Академічна освіта сестринського персоналу Німеччини: реалії сьогодення і перспективи. Медична освіта, 4, 42–47. DOI 10.11603/me.2414-5998.2017.4.8342

3. Олеськова, Г.(2017). Дуальна освіта як особливість фахової підготовки сестринського персоналу Німеччини. Порівняльна професійна педагогіка, 7 (2), 102–109.DOI: 10.1515/rpp-2017-0028

4. Олеськова, Г. (2017). Професійна компетентність сестринського персоналу в світлі європейських вимог. Педагогічні науки : збірник наукових праць Херсонського державного університету, LXXVI (3), 57–63

5. Олеськова, Г., & Бідюк, Н. (2018). Застосування освітньої платформи Flexicare 50+ у процесі підвищення кваліфікації сестринського персоналу Німеччини. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр., 52, 165‒168

6. Олеськова, Г., & Бідюк, Н. (2018). Ретроспектива становлення медсестринської освіти від середньовіччя до державного визнання діяльності сестринського персоналу в Німеччині. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова.Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць, 61, 8–14.

7. Олеськова, Г., & Бідюк, Н. (2018). Сучасний стан та перспективи розвитку професій сестринського персоналу Німеччини. Порівняльна професійна педагогіка, 8 (2), 166–174

8. Олеськова, Г. (2017). Геріатричний догляд: освіта в Україні та Німеччині. Innovations and Modern Technology in the Educational System: Contribution of Poland and Ukraine. Conference Proceedings (pp. 126‒129). Sandomierz, Poland.

9. Oleskova, H. (2017). Dual Education as the Peculiarity of Specialized Training of Nursing Personnel in Germany. Comparative Professional Pedagogy, 7(2), 86‒91. doi: https://doi.org/10.1515/rpp-2017– 0028.

10. Oleskova, H. (2017). Nursing Pedagogy and Nursing Teacher Training in Germany. Medical education of the future: prospective and priority directions of scientific research. Internship proceedings (pp. 90‒92). Lublin, Poland.

11. Oleskova, H., & Bidyuk, N. (2018f). Current Status and Prospects for Development of Nursing Professions in Germany. Comparative Professional Pedagogy, 8 (2), 7‒14. doi: https://doi.org/10.2478/rpp-2018-0013.

12. Oleskova, H., & Bidyuk, N. (2018h). Media competence training of the German nursing personnel with the implementation of the MeCoPflege e-learning platform. Information Technologies and Learning Tools, 67 (5), 72–80. doi: https://doi.org/10.33407/itlt.v67i5.2502.

13. Олеськова, Г. (2019c). Медсестринська освіта: досвід Німеччини : навч.-метод. посіб. Хмельницький, Україна: Гонта А. С

14. Oleskova, H., Bidyuk, N., & Tretko, V. (2020). Intercultural competence development of German nursing personnel via advanced training projects. International Journal of Learning, Teaching and Educational Research. 19(4), 78–93. https://doi.org/10.26803/ijlter.19.4.x

15. Олеськова, Г. (2017). Безперервна освіта сестринського персоналу в Німеччині та Україні. Професійне становлення особистості : проблеми і перспективи. Тези доп. ІХ міжнар. наук.-практ. конференції (сс. 193‒194). Хмельницький, Україна.

16. Олеськова, Г. (2017). Дуальна освіта як особливість фахової підготовки сестринського персоналу в Німеччині. Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізаційних та інтеграційних процесів. Матеріали тез доп. VI наук.-методол. семінару (cc. 214‒217). Київ – Хмельницький, Україна

17. Олеськова, Г. (2017). Застосування сучасних технологій фахової підготовки сестринського персоналу в Україні. Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців. Тези доповідей V Всеукраїнської науково-практичної конференції (cc. 97–98). Хмельницький, Україна.

18. Олеськова, Г. (2017). Мистецтво спілкування з пацієнтами як аспект фахової компетентності сестринського персоналу. Підготовка фахівців соціономічних професій в умовах сучасного соціокультурного простору. Збірник матеріалів всеукраїнської наук.-практ. конференції з міжнар. уч. (сс. 89‒91). Вінниця, Україна.

19. Олеськова, Г. (2017). Науково-дослідницька діяльність як складова фахової підготовки сестринського персоналу у профільному вищому навчальному закладі. Актуальні проблеми вищої професійної освіти України. Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (сс. 97–98). Київ, Україна

20. Олеськова, Г. (2017). Німецький досвід застосування педагогіки у медсестринстві. Вища освіта в медсестринстві : проблеми і перспективи Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю (cc.188–192). Житомир, Україна

21. Олеськова, Г. (2017). Роль наставника практики у фаховій підготовці сестринського персоналу Німеччини. Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2017: освітні трансформації у контексті європейської інтеграції і глобалізації. Збірник тез доповідей І Міжнародної наук.-практ. конференції (сс. 65‒66). Київ, Україна.

22. Олеськова Г. (2016). Позааудиторна діяльність як складова процесу навчання іноземних мов. Актуальні проблеми сучасної філології та культурології: постмодерністська парадигма. Матеріали IV всеукраїнської науково-практичної конференції. (сс. 358‒363). Хмельницький, Україна.

23. Олеськова, Г. (2017). Роль сучасних медичних словників у ході вивчення особливостей фахової підготовки сестринського персоналу в Німеччині. Bukovinian International Medical Congress (pp. 97–98), Chernivtsi, Україна

24. Олеськова, Г. (2018). Використання освітнього веб-порталу IMED-KOMM-EU для міжкультурної комунікації медиків у Європі. Сучасні тенденції у викладанні іноземних мов у світі. Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (сс. 113‒115). Суми, УкраїнаКвасниця, І. М. (2018).

25. Олеськова, Г. (2018). Основи медсестринства як засіб розвитку здоров’язбережувальної компетентності особистості учня загальноосвітнього навчального закладу. Moderneducationalspace: thetransformationofnationalmodelsintermsofintegration. Conference Proceedings (pp. 28–30). Leipzig, Germany.

26. Олеськова, Г. (2018). Проект «Медсестринство громадського здоров’я» у Німеччині. Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2018: трансформації та інновації в освіті у глобалізаційному світі. Матеріали ІІ Міжнародної наук.-практ. конференції (cc. 61–62). Київ, Україна

27. Олеськова, Г. (2018). Університетські клініки та їх роль в системі професійної медичної освіти Німеччини. Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку). Матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (сс. 464‒465). Тернопіль, Україна.

28. Олеськова, Г. (2018). Professional Pedagogy for Nursing Training in Germany. Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізаційних та інтеграційних процесів. Матеріали тез доп. VІI міжнар. наук.-методол. семінару (сс. 16‒19). Київ ‒ Хмельницький, Україна.

29. Олеськова, Г. (2019). Е-портфоліо як засіб представлення індивідуальної освітньої траєкторії учасників освітнього процесу. Проектування індивідуальної освітньої траєкторії професійного розвитку педагога. Збірник тез Всеукраїнської науково-практичної конференції (сс. 123–124). Київ, Україна.

30. Олеськова, Г. (2019). Coaching use in specialized training of nursing personnel in Germany. Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізаційних та інтеграційних процесів. Матеріали тез доп. VIII наук.-методол. семінару (сс. 53‒55). Київ – Хмельницький, Україна

31. Олеськова, Г. (2019). Огляд сучасних підходів науковців до питань медсестринської дидактики і педагогіки. Сучасні досягнення вітчизняних вчених у галузі педагогічних та психологічних наук. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (сс. 26–29). Київ, Україн

32. Олеськова, Г. (2019). Цифрові технології у медсестринській освіті Німеччини та України. Психологія та педагогіка: необхідність впливу науки на розвиток практики в Україні. Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (сс. 54‒58). Львів, Україна

Сфера наукових зацікавлень: порівняльна педагогіка, загальна педагогіка, професійна освіта, теорія і методика професійної освіти, медсестринство, іншомовна комунікація тощо.

Відомості про підвищення кваліфікації:

• Підвищення кваліфікації у ХОІППО з англійської мови у 2010 р. №132/11, ХОІППО з німецької мови у 2011 р. №224/10