Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України та Хмельницький національний університет здійснюють видання міжнародного наукового фахового журналу «Порівняльна професійна педагогіка» (двічі на рік). Згідно з наказом Міністерства освіти і науки України №886 від 02.07.2020 науковий журнал “Порівняльна професійна педагогіка” включено до Переліку наукових фахових видань України категорії “Б”.
Свідоцтво про державну реєстрацію: КВ № 17801-6651Р від 29.03.2011
Рекомендація до друку: Рекомендовано до друку рішенням Вченої ради Хмельницького національного університету (протокол № 13 від 29.06.2011).
Мова видання: англійська, українська.
Основна мета видання – публікація результатів досліджень науковців і вчених України та світу у галузі порівняльної педагогіки; ознайомлення наукової спільноти та широкого загалу з новітніми дослідженнями сучасних процесів, що відбуваються у світовій педагогіці й галузі освіти; апробація результатів наукового пошуку молодих учених (аспірантів) з проблем педагогічної науки і практики крізь призму зарубіжного досвіду.
Проблематика статей журналу:
• теоретико-методологічні засади педагогічної компаративістики;
• сучасні стратегії та тенденції розвитку освіти у світовому просторі;
• розвиток освітніх систем у зарубіжному досвіді;
• порівняльний аналіз освітнього процесу у вітчизняних та зарубіжних закладах освіти різних рівнів акредитації;
• теорія і практика організації навчально-пізнавальної, дослідницької, самостійної діяльності в різних закладах освіти у зарубіжній практиці;
• пошук ефективних шляхів наукового вивчення і коригування сучасних процесів, що відбуваються в світовій педагогіці й освітній політиці;
• вивчення та узагальнення позитивного досвіду зарубіжних країн у сфері виховання;
• методичні аспекти іншомовної підготовки у системі освіти провідних країн світу.
ЗАСНОВНИКИ:
Національна Академія педагогічних наук України
Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна
Хмельницький національний університет
Центр порівняльної професійної педагогіки
НАУКОВА РАДА
Голова:
Кремень В. Г. – д. Філос. Н., проф., дійсний член НАН і НАПН України, Президент НАПН України
Члени:
Матвієнко О. В. – д. пед. н., проф., Київський національний лінгвістичний університет
Ничкало Н. Г. – д. пед. н., проф., дійсний член НАПН України, акад.-секр. Від-ня проф. освіти і освіти дорослих НАПН України
Скиба М. Є. – д. тех. н., проф., чл.-кор. НАПН України, ректор Хмельницького національного університету
Хомич Л. О. – д. пед. н., проф., Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ
Головний редактор:
Бідюк Н. М. – д. пед. н., проф., Хмельницький національний університет
Заступник головного редактора:
Авшенюк Н. М. – д. пед. н., проф., с. н. с., Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України
Відповідальний секретар:
Садовець О. В. – к. пед. н., доц., Хмельницький національний університет
Технічний секретар:
Лапшина О. О. – к. пед. н., доц., Хмельницький національний університет
ЧЛЕНИ РЕДАКЦІЙНОЇ КОЛЕГІЇ
Гуревич І. Р. – д. філол. наук, проф., Інститут обробки знань Дармштадського технічного університету, Німеччина
Десятов Т. М. – д. пед. н., проф., Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького
Іконнікова М. В. – д. пед. наук, проф., Хмельницький національний університет
Козубовська І. В. – д. пед. н., проф., Ужгородський національний університет
Лещенко М. П. – д. пед. н., проф., Університет ім. Я. Кохановського в м. Кельце
Лук’янова Л. Б. – д. пед. н., проф., Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України
Огієнко О. І. – д. пед. н., проф., Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
Пазюра Н. В. – д. пед. н., проф., Киівський національний авіаційний університет
Петрук Н. К. – д. філос. н., проф., Хмельницький національний університет
Пуховська Л. П. – д. пед. н., проф., ДЗВО “Університет менеджменту освіти” НАПН України
Скиба К. М. – д. пед. н., проф., Хмельницький національний університет
Третько В. В.– д. пед. н., проф., Хмельницький національний університет
Шльосек Ф. – д. хабіліт., проф., дир. Інституту педагогіки Академії спеціальної педагогіки імені Марії Гжегожевської, іноземний член НАПН України, голова наукового товариства «Польща–Україна», Польща
Шнядковскі М. – д. хабіліт., проф., проф. кафедри методів і технік навчання факультету основ техніки Люблінської політехніки, Польща
Для здійснення публікації в журналі «Порівняльна професійна педагогіка» матеріали приймаються щоквартально до 20 травня / до 20 листопада на електронну скриньку: comprofped@gmail.com
Більш детальну інформацію про правила оформлення та подання рукописів, політику рецензування, видавничу етику та архів номерів можна знайти за посиланням: https://cpp.khmnu.edu.ua/index.php/cpp
Архів номерів
- 2023, №13(1)
- 2022, №12(1,2)
- 2021, №11(2)
- «Порівняльна професійна педагогіка» 11(2) 2021
- Титул {Title}
- Зміст {Contents}
- Avsheniuk N., Seminikhyna N. [Teachers’ professional identity for inclusive education: Australian and Ukrainian approaches] 6-19
- Bidyuk N., Sova M. [A brief overview of the Chinese education system] 20-29
- Vovk M., Hodatska O., Venhryniuk O., Bronitska M. [Professional development of teachers in formal and non-formal education: Ukrainian and foreign contexts] 30-40
- Hryshchenko S., Buzhina I. [Trends in the development of education and upbringing of orphan children in children’s houses of the Chinese people’s republic] 41-47
- Zadorozhna-Knyagnitska L., Hadzhinova I. [Development of primary students’ emotional intelligence: analysis of foreign experience] 48-54
- Shvets O. [Peculiarities of “Integrated Design” master’s degree program at Cologne university of applied sciences] 55-65
- Androsenko A. [Development of future teachers’ pedagogical skills: comparative analysis of foreign and domestic experience] 66-74
- Prylepa I. [Cross-disciplinary approach to professional training: international experience] 75-82
- Chekanyuk K. [Professional development of biology teachers: a comparative analysis] 83-89
- Hnydiuk O. [Trends and peculiarities of professional and physical training of German armed forces officers] 90-98
- Bortniuk T. [The main aspects of forming entrepreneurial competence in future teachers in Ukrainian and foreign experienсe] 99-105
- [Правила оформлення і подання рукописів] {Instructions to authors} 106-119
- 2021, №11(1)
- «Порівняльна професійна педагогіка» 11(1) 2021
- [Титул]{Title}
- [Зміст]{Contents}
- Tretko V., Dziuba M. [Methodical principles of a bachelor’s degree in International Relations at UK universities] 7-13
- Tretko V., Shunkov V. [Didactic aspects of pharmacy students’ training at UK universities] 14-20
- Dudova D. [Interactive methods of patriotic education for future naval cadets: international dimensions] 21-26
- Pikuła N. [The meaning of work for the elderly in the perspective of social changes in the employment market: Polish dimension] 27-34
- Paziura N., Hryhorieva V., Kalashnykova T. [Joint PhD programs as an effective tool for the internationalization of higher education in Germany] 35-42
- Balendr A. [Border guards’ foreign language training in the European Union countries and Ukraine: comparative study] 43-50
- Terenko O., Klochko L. [Extrapolation of the Northern American experience of adult education development in national educational space] 51-56
- Banit O., Babushko S., Baranova L. [Academic, social and cultural adaption of international students in Canada] 57-62
- Sadovets O. [Teacher career development in European countries and its consistency with teacher competence framework] 63-71
- Isakova Ye. [Content and organizational features of the program of professional training of Bachelors of Arts for teaching English in primary schools of Singapore] 72-79
- Shvets O. [Bachelor’s program in “Integrated Design” and its implementation in International Design School at Cologne University of Applied Sciences] 80-88
- Hryshko V. [Comparison of the educational needs of learners at the universities of the third age in Ukraine and Poland] 89-94
- Vashchenko L. [Development of non-formal adult education in foreign countries] 95-100
- Kuzmenko Yu., Kovalchuk T., Ivanitska I. [Formation of foreign language communicative competence among future military officers: international experience] 101-108
- Shcherbak I. [Analysis of modern developmental trends of positioning strategies of leading universities in the international information space] 109-116
- Pavlyk N., Andriichuk N. [The contextualization of the Ukrainian experience of non-formal education in a broader European framework] 117-128
- [Правила оформлення і подання рукописів] {Instructions to authors} 129-141
- 2020 – 2017
Повний архів журналу з 2011 року (зі статтями авторів у окремих pdf файлах) можна знайти за посиланням:
https://angl.khnu.km.ua/fs/5/1/2011-2022.zip