Викладач кафедри іншомовної освіти і міжкультурної комунікації. Випускниця ХНУ 2020 року.
e-mail: nastya.prydoloba@gmail.com, prydolobaa@khmnu.edu.ua
Профілі:
ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-6118-1226
Google Scholar ID: https://scholar.google.com/citations?hl=ru&authuser=1&user=4vfI0nAAAAAJ
Освіта: Хмельницький національний університет (2020), магістр середньої освіти, викладач англійської мови та зарубіжної літератури, вчитель німецької мови
Науково-педагогічна діяльність:
2021 – викладач кафедри іншомовної освіти і міжкультурної комунікації
Дисципліни: «Практичний курс англійської мови», «Англійська для спілкування у XXI столітті».
- Наукове стажування «Інноваційні підходи в навчанні та ефективні стратегії презентації. Розвиток академічної кар’єри та підтримка прагнень і потреб студентів» на базі університету Collegium Civitas (м.Варшава, Польща, 12 лютого – 22 березня 2024 р.)
- Підвищення кваліфікації: курси підвищення кваліфікації за програмою «Розвиток професійних компетентностей» (Хмельницький, 2022).
Основні наукові публікації:
Cтатті у виданнях, які включені до міжнародних наукометричних баз, та у фахових наукових виданнях України
1. Prydoloba, A. (2022). Applied linguistics: its development and history, Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізаційних та інтеграційних процесів (с.108-109).
2. Prydoloba, A. (2022). Peculiarities of professional training specialists in applied linguistics in Сanadian universities (Сarleton university). Порівняльна професійна педагогіка, 2(Т.12), 100-105.
3. Придолоба А. (2022). Історія та розвиток прикладної лінгвістики, Актуальні проблеми філології та методики викладання іноземних мов у сучасному мультилінгвальному просторі (с. 112-115).
4. Prydoloba, A. (2023). Interdisciplinary interactions in Applied linguistics: a Canadian perspective. Порівняльна професійна педагогіка, 2(Т.13), 78-84.
5. Prydoloba, A. (2023). Professional training of Bachelor of Arts and Bachelor of Science in Applied linguistics in Carleton University, Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізаційних та інтеграційних процесів (с. 54-56).6. Prydoloba, A. (2024). A Canadian perspective on interdisciplinary interactions in applied linguistics, Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізаційних та інтеграційних процесів