У вересні в Хмельницькому національному університеті ми магістри групи СОАм-22 мали можливість відчути себе вже не студентами, а справжніми педагогами. Проходження педагогічної практики, яка полягала у викладанні англійської, німецької мов та зарубіжної літератури, стало неперевершеним та позитивним етапом у нашому професійному розвитку. Студенти виявили неабиякий інтерес до навчання та вражали нас своїми знаннями та якісною підготовкою домашніх завдань.
Проходження педагогічної практики в університеті, де ми викладали англійську, німецьку та зарубіжну літературу, було справді незабутнім та позитивним досвідом. Студенти, з якими ми мали честь працювати, виявляли інтерес до навчання та завжди демонстрували велику активність на парах.
Ми намагались зробити пари не лише інформативними, а й цікавими, залучаючи студентів до дискусій, виступів та творчих завдань. Крім цього, ми використовували засоби гейміфікації та онлайн-платформи, які не тільки покращували знання студентів, але й робили навчання захоплюючим. В цьому нам слугували наочні та інтерактивні методи навчання: дискусії, демонстрації, творчі проєкти та ін.
Використання ігрової діяльності та онлайн-платформ, до яких ми давно пристосовані завдяки дистанційному навчанню, додало педагогічному процесу новий рівень ефективності та цікавості.
Ми висловлюємо велику подяку нашим викладачам, що дозволили нам побувати на їхньому місці, співпраця між нами була ефективною та надихаючою.
Цей досвід лишає незабутні спогади та переконання, що майбутнє освіти у наших руках і воно обіцяє бути яскравим та цікавим.
Проходження педагогічної практики стало цікавим досвідом, який ми неодмінно будемо згадувати та результати якої будемо вносити і до власної професійної діяльності.
У процесі проходження практики ми з’ясували, що поповнилась матеріальна база для викладання німецької мови, а не лише англійської мови, яка є більш поширеною до вивчення серед студентів, тому завдання є сучасними, цікавими та привабливими, що є не менш важливим, аби в цілому було цікаво їх виконувати.
Практика продемонструвала, що викладачі модернізували процес вивчення та навчання англійської мови завдяки різноманітним онлайн технологіям, що дійсно зробило цей процес легшим для студентів, та в той же час цікавішим. Ми дійшли висновку, що інтеграція інноваційних технологій не оминула і наш рідний Хмельницький національний університет стороною, що дійсно дає привід для гордості.
Це була справді плідна та натхненна співпраця між викладачами-практикантами та студентами. Період проходження практики точно залишить яскраві спогади та незабутній педагогічний досвід.
Стрілець Катерина, Яруш Ольга, Єрмоленко Катерина
Практикантки групи СОАм-22-1