У вересні в Хмельницькому національному університеті ми магістри групи СОАм-22 мали можливість відчути себе вже не студентами, а справжніми педагогами. Проходження педагогічної практики, яка полягала у викладанні англійської, німецької мов та зарубіжної літератури, стало неперевершеним та позитивним етапом у нашому професійному розвитку. Студенти виявили неабиякий інтерес до навчання та вражали нас своїми знаннями та якісною підготовкою домашніх завдань.
![](https://angl.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/15/image-355.png)
Проходження педагогічної практики в університеті, де ми викладали англійську, німецьку та зарубіжну літературу, було справді незабутнім та позитивним досвідом. Студенти, з якими ми мали честь працювати, виявляли інтерес до навчання та завжди демонстрували велику активність на парах.
![](https://angl.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/15/znimok-ekrana-2023-11-14-o-20.06.26-1024x627.png)
Ми намагались зробити пари не лише інформативними, а й цікавими, залучаючи студентів до дискусій, виступів та творчих завдань. Крім цього, ми використовували засоби гейміфікації та онлайн-платформи, які не тільки покращували знання студентів, але й робили навчання захоплюючим. В цьому нам слугували наочні та інтерактивні методи навчання: дискусії, демонстрації, творчі проєкти та ін.
Використання ігрової діяльності та онлайн-платформ, до яких ми давно пристосовані завдяки дистанційному навчанню, додало педагогічному процесу новий рівень ефективності та цікавості.
![](https://angl.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/15/image-356-1024x638.png)
![](https://angl.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/15/image-357.png)
Ми висловлюємо велику подяку нашим викладачам, що дозволили нам побувати на їхньому місці, співпраця між нами була ефективною та надихаючою.
Цей досвід лишає незабутні спогади та переконання, що майбутнє освіти у наших руках і воно обіцяє бути яскравим та цікавим.
![](https://angl.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/15/image-358.png)
Проходження педагогічної практики стало цікавим досвідом, який ми неодмінно будемо згадувати та результати якої будемо вносити і до власної професійної діяльності.
У процесі проходження практики ми з’ясували, що поповнилась матеріальна база для викладання німецької мови, а не лише англійської мови, яка є більш поширеною до вивчення серед студентів, тому завдання є сучасними, цікавими та привабливими, що є не менш важливим, аби в цілому було цікаво їх виконувати.
![](https://angl.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/15/image-359-1024x616.png)
![](https://angl.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/15/image-360.png)
![](https://angl.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/15/image-366.png)
Практика продемонструвала, що викладачі модернізували процес вивчення та навчання англійської мови завдяки різноманітним онлайн технологіям, що дійсно зробило цей процес легшим для студентів, та в той же час цікавішим. Ми дійшли висновку, що інтеграція інноваційних технологій не оминула і наш рідний Хмельницький національний університет стороною, що дійсно дає привід для гордості.
![](https://angl.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/15/image-365.png)
Це була справді плідна та натхненна співпраця між викладачами-практикантами та студентами. Період проходження практики точно залишить яскраві спогади та незабутній педагогічний досвід.
![](https://angl.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/15/image-364.png)
Стрілець Катерина, Яруш Ольга, Єрмоленко Катерина
Практикантки групи СОАм-22-1