Перейти до вмісту

Зустріч з аспірантами 2-го року навчання спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки щодо проведення педагогічної (викладацької) практики

Педагогічна (викладацька) практика є складовою обов’язкової частини спеціальної підготовки фахівців третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки», освітньо-наукової програми «Освітні, педагогічні науки». Проходження педагогічної (викладацької) практики втілює один із головних принципів навчання – зв’язок теорії і практики, що відображає цілісну систему професійної підготовки аспіранта. У процесі педагогічної (викладацької) практики поглиблюються, закріплюються теоретичні знання та розвиваються фахові уміння та навички викладацької діяльності, формуються професійно-особистісні якості здобувачів, що у сукупності забезпечують успішну реалізацію науково-педагогічного потенціалу. Відповідно до навчального плану студенти 2-го курсу спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки проходять педагогічну (викладацьку) практику протягом 2024-2025 н.р. у закладах вищої освіти.

Завданнями педагогічної (викладацької) практики є формування у здобувачів здатності: здійснювати аналіз навчально-методичної документації викладацької діяльності у ЗВО; творчо застосувати інноваційні форми, методи, засоби, технології для організації навчальних занять та виховних заходів у ЗВО; розробляти навчально-методичне забезпечення освітньо-виховного процесу ЗВО; обґрунтовувати та забезпечувати реалізацію самостійник рішень в реальних умовах професійної діяльності; працювати у команді; використовувати досягнення сучасної вітчизняної, зарубіжної педагогічної науки і практики для організації навчальної, навчально-методичної, наукової, організаційної та виховної роботи у ЗВО; самовдосконалювати набуті знання й уміння для успішної реалізації науково-педагогічного потенціалу із професійною метою.

Під час зустрічі обговорили бази проходження практики, організаційні особливості, етапи проходження практики та форми звітності. Детально розглянули зміст практики, який складається з навчальної, навчально-методичної, наукової, організаційно-методичної та виховної роботи.

Бажаємо нашим аспірантам наснаги у проходженні педагогічної (перекладацької) практики та отримати практичні професійні навички!