Тема дисертації «Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до використання засобів народного хореографічного мистецтва у професійній діяльності».
Наукові керівники: Гомонюк О. М, доктор педагогічних наук, професор; Ребрина А.А. кандидат педагогічних наук, доцент
СПИСОК ОПУБЛІКОВАНИХ ПРАЦЬ ЗА ТЕМОЮ ДИСЕРТАЦІЇ
Статті, опубліковані у фахових виданнях, включених до переліку, затвердженого МОН України:
1. Хіміч, В. Л. (2017). Понятійно-термінологічне поле щодо проблеми професійної підготовки майбутніх вчителів фізичної культури до використання засобів народного хореографічного мистецтва. Нові технології навчання, 90, 52-54.
2. Хіміч, В. Л. (2018). Стан патріотичного виховання в закладах загальної середньої освіти з використанням бойового хортингу. Теорія і методика хортингу, 10, 57– 65.
3. Хіміч, В. Л. (2019). Обґрунтування моделі підготовки майбутніх учителів фізичної культури до використання засобів народного хореографічного мистецтва у професійній діяльності. Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: Педагогічні науки, 5. Взято з: http://periodica.nadpsu.edu.ua/index.php/pedvisnyk/article/view/360
4. Хіміч, В. Л. (2020). Перевірка ефективності методики підготовки майбутніх учителів фізичної культури до використання засобів народного хореографічного мистецтва. Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: педагогічні науки, 1 (20), 232–248.
5. Хіміч, В. Л., & Демченко, Н. В. (2018). Порівняльний аналіз аеробіки та народного хореографічного мистецтва. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки, 152(1), 127-130.
6. Хіміч, В. Л., & Гомонюк, О. М. (2019). Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізичної культури до використання засобів народного хореографічного мистецтва. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, Серія: Педагогіка і психологія, 59, 45-49.
7. Хіміч, В. Л., Гомонюк, О. М., & Рудніченко, М. М. (2019). Професійна підготовка майбутніх учителів у провідних країнах світу. Порівняльна професійна педагогіка, 9 (4), 14–23
Статті у міжнародних виданнях:
8. Хіміч, В. Л., & Гомонюк, О. М. (2019). Структура готовності майбутніх учителів фізичної культури до використання засобів народного хореографічного мистецтва. NaturalScienceReadings, 1 (1), 94-100.
9. Хіміч, В., Бойко, І., &Коваль, А. (2020). Впровадження у навчальні дисципліни варіативного модулю «Бойовий хортинг» у вищих і загальноосвітніх закладах освіти в умовах ідейно-світоглядної конфронтації.In I. Ostopolets, O. Shevchenko, &T. Pokusa (Eds.), Problems and Prospects of Physical Cultureand Sports Developmentand Healthy Lifestyle Formationof Different Population Groups (pp. 253–260). Opole: The Academy of Management and Administrationin Opole
Свідоцтво про реєстрацію авторського права
10. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 88494 Літературний письмовий твір наукового характеру «Навчальна програма з фізичної культури для загальноосвітніх навчальних закладів 10-11 класи», автори Хіміч Віта Леонідівна, Ребрина Анатолій Арсенович (дата реєстрації 11.05.2019)
11. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 95220, Літературний письмовий твір наукового характеру «Танцювальний хортинг», автор: Хіміч Віта Леонідівна (дата реєстрації 10.01.2020
Статті апробаційного характеру, опубліковані у спеціалізованих наукових журналах, збірниках матеріалів наукових конференцій:
12. Хіміч, В. Л. (2017). Використання засобів народно-хореографічного мистецтва у підготовці майбутніх учителів фізичної культури. Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції (з міжнародною участю) «Підготовка фахівців соціономічних професій в умовах сучасного соціокультурного простору». Вінниця: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
13. Хіміч, В. Л. (2017). Теоретичне обґрунтування використання майбутніми вчителями народного-хореографічних елементів на уроках з фізичної культури. В О. А. Плахотник (Ред.), Кінезіологія танцю та складно-координаційних видів спорту (с. 198-205). Львів: Кафедра режисури та хореографії ЛНУ Івана Франка.
14. Хіміч, В. Л. (2019). Інноваційні методи підготовки майбутніх учителів фізичної культури до використання засобів народного хореографічного мистецтва. Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Інноваційні технології навчання в епоху цивілізаційних змін». Взято з: http://ito.vspu.net/konferenc/konf_inn_tech/2019/ innov_tech-2019.htm
15. Хіміч, В. Л. (2019). Особливості підготовки майбутніх учителів фізичної культури у Польщі та Україні. Матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції «Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи». Хмельницький: ХНУ.
16. Хіміч, В. Л. (2019). Особливості шкільної системи фізичної культури в деяких європейських країнах. Матеріали VІІI Міжнародного науково-методичного семінару «Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізаційних та інтеграційних процесів». Хмельницький: Термінова поліграфія.
17. Хіміч, В. Л. (2020). Визначення діагностичного інструментарію у науковому досліджені. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів, аспірантів, докторантів, молодих учених «Наука та освіта в дослідженнях молодих учених». Харків: Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди.
18. Хіміч, В. Л., Демченко, Н. В., & Ребрина, А.А. (2016). Вплив рухової активності в процесі занять зі спортивних ігор на стан здорового способу життя та виховання професійно-прикладної фізичної культури дітей і молоді. Матеріали II Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Фізична реабілітація та здоров’язбережувальні технології: реалії і перспективи». Полтава: Пол ТНТУ імені Юрія Кондратюка.
19. Хіміч, В. Л., & Демченко, Н. В. (2017). Виховання патріотизму на заняттях з фізичної культури засобами народної хореографії. Наукові записки, 6, 72-78
20. Хіміч, В. Л., & Демченко, Н. В. (2017). Вплив та організація занять з різних напрямків аеробіки у групах загальної фізичної підготовки. Матеріали Всеукраїнського семінару-практикуму та науково-практичної конференції «Система навчального процесу в освітній галузі: тенденції розвитку хореографічного мистецтва на сучасному етапі». Львів: ЦТДЮГ.
21. Хіміч, В. Л., & Демченко, Н. В. (2017). Народно-хореографічне мистецтво у професійному становленні особистості вчителя фізичної культури. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи». Хмельницький: ХНУ.
22. Хіміч, В. Л., & Демченко, Н. В. (2018). Виховний та мистецький вплив народно-хореографічного мистецтва у підготовці майбутніх вчителів фізичної культури. В О. А. Плахотник (Ред.), Сучасне хореографічне мистецтво: підґрунтя, тенденції, перспективи розвитку(с. 72-78). Львів: СПОЛОМ.
23. Хіміч, В. Л., & Ребрина, А. А. (2018). Танцювальний хортинг у системі підготовки майбутніх вчителів фізичної культури до використання засобів народно-хореографічного мистецтва у професійній діяльності. МатеѠіали I Міжнародної науково-практичної конференції до дня заснування хортингу «Хортинг – національний бренд України у світі: олімпійська перспектива». Київ: Паливода А. В.
24. Хіміч, В. Л., & Демѧенко, Н. В. (2019). Варіативний модуль «Танцювальний хортинг» у закладах загальної середньої освіти. Матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції до 10-річчя заснування хортингу «Хортинг – національний бренд України у світі: олімпійська перспектива». Київ: Паливода А. в.
25. Хіміч, В. Л., & Демченко, Н. В. (2019). Використання народно-хореографічних елементів на уроках фізичного виховання для виховання патріотизму. Матеріали I Всеѣкраїнської науково-практичної конференції «ХорѢинг – національний вид спорту України: досвід і перспективи». Київ: Паливода А. В.
26. Хіміч, В. Л., & Гомонюк, О. М. (2020). Значення міжпредметних зв’язків у підготовці майбутніх учителів фізичної культури до використання засобів народного хореографічного мистецѢва у професійній діяльності. Матеріали VІІЦ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Актуальні питання теорії та пракѢики психолого-педагогічної підготовки майбутніѥ фахівців». ХмелѬницький: ХНУ
Перелік наявниѥ наукових праць, наукова діяльність:
Є автором і співавтором понад 25 наукових публікацій, серед яких:
• 3 методичні вказівки:
Ференчук, Б.М., Хіміч, В.Л., Демченко, Н.В., & Ребрина, А.А. (2018) Плавання та методика викладання: методичні вказівки для практичних занять та самостійної робоѢи студентів спецѶальностей: «Середня освіта (фізична культура)», «Фізична культуѠа і спорт», «Фізична терапія, еѠготерапія», Хмельницький: ХнУ, 78 с.
Хіміч, В. Л., Ребрина, А. А., Демченко, Н. В., & Свіргунець, В. г. (2019). Ритміка і хореографія: курс лекцій для студентів спеціальностей: 014.11 «Середня освіта (Фізична культура)», 017 «Фізична культура і спорт». Хмельницький: ХНУ. 2019. (електронний ресурс)
Хіміч В.Л., Демченко Н.В., & Свіргунець Є.М. (2018) Фізичне виховання: методичні вказівки для організації занять з фізичного виховання студентів усіх спеціальностей у спеціально медичній групі. Хмельницький. Сертифікат №52е/18 (електронний ресурс)
• 3 монографії:
Dovgan, N., Fedorchenko, T., Yeromenko, E., Dikhtiarenko, Z., Kukushkin, K., Lavrentiev, O., Sergienko, Y., Khatko, A., Khimich, V., Shcerbina, Y., Pustoliakova, L., Hulai, V., Demchenko, N., Hrek, T., Vaskivska, T., Yeromenko, V., Ovsiukova, O., Zub, R., Melnik, B. (2021). Physical culture and sport in harmoniously developed personality formation. Volodymyr Prystynskyi, Tadeusz Pokusa (editors). Monograph. Publishing House WSZiA, Opole. 2021. 384. ISBN 978–83–66567–34–4. Part 6. Horting as the tool of comprehensive education of pupils, students, and cadets (pp. 272–357). Retrieved from: https://www.wszia.opole.pl/strona-glowna/jestem-studentem/biblioteka/ebooki-dla-studentow/_2021.pdf
Dikhtiarenko, Zoia, Khimich, Vita, Demchenko, Natalia. Combat horting as a means of comprehensive education of pupils and students, cadets (2021). Physical culture and sport in harmoniously developed personality formation. Volodymyr Prystynskyi, Tadeusz Pokusa (editors). Monograph. Publishing House WSZiA, Opole. 2021. 384. ISBN 978–83–66567–34–4. Part 6. Horting as the tool of comprehensive education of pupils, students, and cadets (pp. 327-337). Retrieved from: https://www.wszia.opole.pl/strona-glowna/jestem-studentem/biblioteka/ebooki-dla-studentow/
Віта Хіміч, Наталя Демченко (2021) Формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до використання засобів народного хореографічного мистецтва під час проходження педагогічної практики (2021). Теорія та практика формування особистості як суб’єкта само-творення і самозбереження. Монографія.- Хмельницький: ФОП Цюпак А.А. 460 с
• 2 навчальні програми:
Хіміч В.Л., & Ребрина А.А. (2019) Варіативний модуль «Танцювальний хортинг». Фізична культура в школі, навчальна програма для закладів загальної середньої освіти 10-11 класів закладів загальної середньої освіти (рівень стандарту). Київ: Літера ЛТД, 125-129.
Ребрина А.А., Тараканова А.П., & Хіміч В.Л. (2019, Навчальна програма для гуртків фізкультурно-спортивного та оздоровчо-прикладного (профільного) спрямування закладів загальної середньої освіти «Народний (спортивний) танець». Збірник програм гуртків, факультативів, курсів за вибором із фізичної культури / упор. В.В. Деревянко, Г.А. Коломієць. – Київ: Літера ЛТД. 266-269
Вибрані наукові праці:
1. Хіміч, В.Л., & Ребрина, А.А., Патріотичне та професійно-прикладне виховання молоді на заняттях з фізичної культури засобами хореографічного мистецтва. –Нові технології навчання. Науково-методичний збірник, випуск 90. Агроосвіта. 2017. С. 29-32
2. Хіміч, В. Л. (2017). Понятійно-термінологічне поле щодо проблеми професійної підготовки майбутніх вчителів фізичної культури до використання засобів народного хореографічного мистецтва. Нові технології навчання, 90, 52-54.
3. Хіміч, В. Л. (2018). Стан патріотичного виховання в закладах загальної середньої освіти з використанням бойового хортингу. Теорія і методика хортингу, 10, 57– 65.
4. Хіміч, В. Л. (2019). Обґрунтування моделі підготовки майбутніх учителів фізичної культури до використання засобів народного хореографічного мистецтва у професійній діяльності. Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: Педагогічні науки, 5. Взято з: http://periodica.nadpsu.edu.ua/index.php/pedvisnyk/article/view/360
5. Хіміч, В. Л. (2020). Перевірка ефективності методики підготовки майбутніх учителів фізичної культури до використання засобів народного хореографічного мистецтва. Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: педагогічні науки, 1 (20), 232–248.
6. Хіміч, В. Л., & Демченко, Н. В. (2018). Порівняльний аналіз аеробіки та народного хореографічного мистецтва. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки, 152(1), 127-130.
7. Хіміч, В. Л., & Гомонюк, О. М. (2019). Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізичної культури до використання засобів народного хореографічного мистецтва. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, Серія: Педагогіка і психологія, 59, 45-49.
8. Хіміч, В. Л., Гомонюк, О. М., & Рудніченко, М. М. (2019). Професійна підготовка майбутніх учителів у провідних країнах світу. Порівняльна професійна педагогіка, 9 (4), 14–23
9. Хіміч, В. Л. (2017). Використання засобів народно-хореографічного мистецтва у підготовці майбутніх учителів фізичної культури. Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції (з міжнародною участю) «Підготовка фахівців соціономічних професій в умовах сучасного соціокультурного простору». Вінниця: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
10. Хіміч, В. Л. (2017). Теоретичне обґрунтування використання майбутніми вчителями народного-хореографічних елементів на уроках з фізичної культури. В О. А. Плахотник (Ред.), Кінезіологія танцю та складно-координаційних видів спорту (с. 198-205). Львів: Кафедра режисури та хореографії ЛНУ Івана Франка.
11. Хіміч, В. Л. (2019). Інноваційні методи підготовки майбутніх учителів фізичної культури до використання засобів народного хореографічного мистецтва. Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Інноваційні технології навчання в епоху цивілізаційних змін». Взято з: http://ito.vspu.net/konferenc/konf_inn_tech/2019/ innov_tech-2019.htm
12. Хіміч, В. Л. (2019). Особливості підготовки майбутніх учителів фізичної культури у Польщі та Україні. Матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції «Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи». Хмельницький: ХНУ.
13. Хіміч, В. Л. (2019). Особливості шкільної системи фізичної культури в деяких європейських країнах. Матеріали VІІI Міжнародного науково-методичного семінару «Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізаційних та інтеграційних процесів». Хмельницький: Термінова поліграфія.
14. Хіміч, В. Л. (2020). Визначення діагностичного інструментарію у науковому досліджені. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів, аспірантів, докторантів, молодих учених «Наука та освіта в дослідженнях молодих учених». Харків: Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди.
15. Хіміч, В. Л., Демченко, Н. В., & Ребрина, А.А. (2016). Вплив рухової активності в процесі занять зі спортивних ігор на стан здорового способу життя та виховання професійно-прикладної фізичної культури дітей і молоді. Матеріали II Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Фізична реабілітація та здоров’язбережувальні технології: реалії і перспективи». Полтава: Пол ТНТУ імені Юрія Кондратюка.
16. Хіміч, В. Л., & Демченко, Н. В. (2017). Виховання патріотизму на заняттях з фізичної культури засобами народної хореографії. Наукові записки, 6, 72-78
17. Хіміч, В. Л., & Демченко, Н. В. (2017). Вплив та організація занять з різних напрямків аеробіки у групах загальної фізичної підготовки. Матеріали Всеукраїнського семінару-практикуму та науково-практичної конференції «Система навчального процесу в освітній галузі: тенденції розвитку хореографічного мистецтва на сучасному етапі». Львів: ЦТДЮГ.
18. Хіміч, В. Л., & Демченко, Н. В. (2017). Народно-хореографічне мистецтво у професійному становленні особистості вчителя фізичної культури. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи». Хмельницький: ХНУ.
19. Хіміч, В. Л., & Демченко, Н. В. (2018). Виховний та мистецький вплив народно-хореографічного мистецтва у підготовці майбутніх вчителів фізичної культури. В О. А. Плахотник (Ред.), Сучасне хореографічне мистецтво: підґрунтя, тенденції, перспективи розвитку(с. 72-78). Львів: СПОЛОМ.
20. Хіміч, В. Л., & Ребрина, А. А. (2018). Танцювальний хортинг у системі підготовки майбутніх вчителів фізичної культури до використання засобів народно-хореографічного мистецтва у професійній діяльності. Матеріали I Міжнародної науково-практичної конференції до дня заснування хортингу «Хортинг – національний бренд України у світі: олімпійська перспектива». Київ: Паливода А. В.
21. Хіміч, В. Л., & Демченко, Н. В. (2019). Варіативний модуль «Танцювальний хортинг» у закладах загальної середньої освіти. Матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції до 10-річчя заснування хортингу «Хортинг – національний бренд України у світі: олімпійська перспектива». Київ: Паливода А. В.
22. Хіміч, В. Л., & Демченко, Н. В. (2019). Використання народно-хореографічних елементів на уроках фізичного виховання для виховання патріотизму. Матеріали I Всеукраїнської науково-практичної конференції «Хортинг – національний вид спорту України: досвід і перспективи». Київ: Паливода А. В.
23. Хіміч, В. Л., & Гомонюк, О. М. (2020). Значення міжпредметних зв’язків у підготовці майбутніх учителів фізичної культури до використання засобів народного хореографічного мистецтва у професійній діяльності. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців». Хмельницький: ХНУ
Сфера наукових зацікавлень: загальна педагогіка, навчання і виховання, фізичне виховання, педагогіка вищої школи, здоров’язбережувальні технології тощо
Відомості про підвищення кваліфікації:
• Підвищення кваліфікації в Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії з 13.03.-14.04.2017 р, посвідчення №321/41
• Підвищення кваліфікації в Хмельницькому національному університеті, Центр підвищення кваліфікації та післядипломної освіти, термін з 3.02.– 20.05.20 р., посвідчення № 20/045