Перейти до вмісту

Лисак Галина Олександрівна

Доцент кафедри іншомовної освіти та міжкультурної комунікації, кандидат педагогічних наук, доцент

E-mail: lysakh@khmnu.edu.ua 

Профілі науковця:

Освіта: Хмельницький державний університет (2006); перекладач, вчитель англійської мови

Науково-педагогічна діяльність:

2006 – викладач кафедри практики іноземної мови та методики викладання

2010 – захист кандидатської дисертації

2014 – доцент кафедри практики іноземної мови та методики викладання

Дисципліни: «Практичний курс англійської мови», «Практична фонетика англійської мови», «Теоретична фонетика англійської мови», «Історія англійської мови».

Професійні та наукові інтереси: методика викладання англійської мови та міжкультурна комунікація.

Стажування:

Відвідування семінарів та майстер-класів з педагогічної майстерності для викладачів Хмельницького національного університету(2020 р.)

Курси підвищення професійної майстерності науково-педагогічних працівників університету за програмою «Ресурси та методи проведення навчальних занять on-line в умовах карантину» (2021 р.)

Підвищення кваліфікації ПВС за програмою «Розвиток професійних компетентностей науково-педагогічного працівника» (Хмельницький національний університет, 2022 р.)

Підвищення кваліфікації (стажування) на базі Національної академії Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького (2022 р.)

Всеукраїнське науково-педагогічне підвищення кваліфікації «Цифрові трансформації в освіті, культурі та мистецтві: нові можливості та досвід» (Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова та Центр українсько-європейського наукового співробітництва) (2022 р.).

Підвищення кваліфікації у Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова та Центрі українсько-європейського наукового співробітництватерміном з 12.09.2022 р. до 23.10.2022 р. відповідно до наказу від 08.09.2022 №172-КП (180 год.)

Курси підвищення кваліфікації за програмою «Сучасне викладання: виклики, інструменти та цілі сталого розвитку» (26.11– 29.12.2024 р.) відповідно до наказу від 30.12.2024 № 177-КП (30 год.)

Міжнародне науково-педагогічне стажування на тему «Виклики цифроватизації освітнього процесу: погляди викладачів педагогічних та психологічних дисциплін», яке організовано Балтійською міжнародною академією (м. Рига, Латвійська Республіка) терміном з 02.12.2024 р. до 12.01.2025 р. відповідно до наказу від 29.11.2024 № 162-КП (180 год.)

Організаційно-методична діяльність:

– відповідальний за підвищення кваліфікації викладачів кафедри.

– відповіданьний за наукову роботу.

Виховна робота: куратор групи ФПЛ-23-1

Науково-методичний доробок: низка науково-методичних праць українською та англійською мовами: методичні розробки, освітні та робочі програми, навчально методичні комплекси дисциплін у форматі електронної навчальної системи «Модульне динамічне об’єктно-орієнтоване середовище для навчання MOODLE», статті, тези доповідей.

Основні наукові публікації:

Cтатті у виданнях, які включені до міжнародних наукометричних баз, та у фахових наукових виданнях України

Lysak H. The historical development of English: from old English roots to a global lingua franca / Academia Polonica» Том 72. № 5. 2025.

Lysak H. The integration of artificial intelligence in EFL instruction across Europe: a critical review of tools, methods and impacts/ Halyna Lysak // Науковий журнал «Порівняльна професійна педагогіка». Випуск 15 (1). 2025.  С. 48-56. 

Лисак Г.О., Левицька Н.Я., Шалигіна Н.П. Розвиток ключових дослідницьких компетенцій здобувачів у процесі вивчення іноземної мови // Вісник науки та освіти (Серія «Педагогіка»): журнал. 2025. №3(33). 2025. С. 1134-1144.

Lysak H. Content and Language Integrated Learning (CLIL): Investigations into its Efficacy and Application in Education across Europe and Beyond // Науковий журнал «Порівняльна професійна педагогіка». Вип. 14 (1). Хмельницький: ХНУ, 2024. С. 80-88.

Rogulska, O., Rudnitska, K., Mahdiuk, O., Drozdova, V., Lysak, H., & Korol, S. (2023). The today’s linguistic paradigm: the problem of investigating emotional intelligence in the learning of a foreign language. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, 15(4), 458-473.
https://lumenpublishing.com/journals/index.php/rrem/article/view/6175 (WoS)

Лисак Г. Цифрова трансформація освітніх процесів в педагогічних закладах вищої освіти / Лисак Г., Сіренко Р., Чередник Л. // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря]. – Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Вип. 61. Том 2. – С. 244-248.

Sadovets, O., Martynyuk, O., Orlovska, O., Lysak, H., Korol, S., & Zembytska, M. (2022). Gamification in the Informal Learning Space of Higher Education (in the Context of the Digital Transformation of Education). Postmodern Openings, 13(1), 330-350. https://doi.org/10.18662/po/13.1/399 (WoS).

Halyna Lysak Implementation of Immersive Technologies in Foreign Language Learning: Analysis of Foreign and Domestic (Ukrainian) Experience / Halyna Lysak // Науковий журнал «Порівняльна професійна педагогіка». – Випуск 12 (1) – Хмельницький : ХНУ, 2022. – С. 78-86.

Лисак Г.О. Зміни в системі голосних звуків сучасної британської англійської мови / Г. О. Лисак // Актуальні проблеми філології та перекладознавства : зб. наук. пр. . – Хмельницький : ХНУ, 2021. – №21, Том 2. – С.38-42.

Лисак Г.О. Використання можливостей сервісу Google Classroom у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх вчителів іноземної мови / Г. Лисак // Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія: Філологія : наук. журн. – Острог : Вид-во НаУОА, 2021. – Вип. 11 (79). – С. 233-238.

Лисак Г. О. Модель «перевернутого» навчання у викладанні лінгвістичних дисциплін майбутнім учителям англійської мови / Лисак Г. О., Мартинюк О. В. // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи: збірник наукових праць / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини; [голов. ред. С. В. Совгіра]. – Умань: Візаві, 2020. Вип. 1(3), ч. 2. – С. 86–94

Lysak H. Integration of english for specific purposes into applied linguistics curriculum: overview of leading universities’ experience and a new approach suggestion / O. Sadovets, H. Lysak // Comparative Professional Pedagogy. – 2020. – № 10 (1). – P. 20–31.

Монографії:

Lysak H.O. Academic communication: a foundational skill for scholarly and educational success. Academic Culture of a Teacher-Researcher in the Scientific and Educational Space: Global, European, and National Contexts: Scientific monograph. Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2025. P.505-530.

Методичні розробки:

Modern English Language / Сучасна англійська мова: завдання поточного та підсумкового контролю і самостійної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності А4 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) / уклад.: О. В. Мартинюк, Г. О. Лисак. Хмельницький : ХНУ, 2025. 53 с.

Practical Course of English: assignments for self-control of acquired knowledge / Практичний курс англійської мови: завдання для самоконтролю отриманих знань для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 035.10 «Філологія. Прикладна лінгвістика» / уклад.: Г. О. Лисак, О.В. Мартинюк. Хмельницький : ХНУ, 2024. 92 с.

Програма практичної підготовки (педагогічна та переддипломна прак¬тики) : методичні рекомендації щодо їх виконання здобувачами вищої освіти спеціальності 014.02 «Середня освіта. Англійська мова і література» / уклад.: Н. М. Бідюк, О. В. Орловська, Г. О. Лисак. – Хмельницький : ХНУ, 2022. – 29 с.

Лисак Г.О. Практична граматика англійської мови : методичні вказівки до написання курсових робіт з дисципліни для студентів спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) / Г.О. Лисак, О.В. Садовець. – Хмельницький : ХНУ, 2020. – 44 с.

Лисак Г.О. Комунікативна лінгвістика: методичні вказівки до практичних занять для студентів спеціальності «Філологія. Прикладна лінгвістика» ОР «Бакалавр» / О.В.Садовець, Г.О.Лисак. – ХНУ, 2020. – 82 с.

ukUkrainian
Перейти до вмісту