Перейти до вмісту

Мединська Аліна Валентинівна

Тема дисертації «Професійний розвиток вчителів іноземних мов в системі післядипломної освіти Франції».

Науковий керівник: Третько Віталій Віталійович, доктор педагогічних наук, професор

СПИСОК ОПУБЛІКОВАНИХ ПРАЦЬ ЗА ТЕМОЮ ДИСЕРТАЦІЇ

Статті, опубліковані у фахових виданнях, включених до переліку, затвердженого МОН України:

1. Medynska, А. (2019). The Characteristics of Subject-subject Interaction During Professional Training of Future Foreign Language Teachers at French Universities. Comparative professional pedagogy9(2), 63-70.

2. Мединська, А. (2019). Використання сучасних засобів ІКТ у професійній підготовці майбутніх учителів: досвід Франції. Освітній простір України16, 20-30.

3. Мединська, А. (2019). Нормативно-правове забезпечення професійного розвитку вчителів іноземних мов у Франції. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогічні науки, 4.2019, 36-42.

4. Мединська А. (2020). Роль дистанційної освіти у професійному розвитку вчителів іноземних мов Франції . Молодий вчений. 2.(78) 2020, 135-139.

5. Мединська А. (2020). Міжнародні програми державної підтримки професійного розвитку вчителів іноземних мов Франції. Вісник післядипломної освіти: зб. наук. праць НАПН України ДЗВО «Ун-т менедж. освіти». Серія: Педагогічні науки. 11(40), 101–118.

Статті у міжнародних виданнях які індексуються у базі Web of Science, Scopus:

Статті у міжнародних виданнях:

6. Мединська, А. (2020). Порівняльно-педагогічний аналіз професійного розвитку вчителів іноземних мов в Україні та Франції, Хуманитарни Балкански изследвания, 3(9), 27-30. (Пловдив, Болгарія).

7. Мединська, А. (2020). Професійний розвиток вчителів іноземних мов в Україні і Франції, Magyar-tudomanyos-journal, 44, pp. 12-17. (Будапешт, Угорщина)

Статті апробаційного характеру, опубліковані у спеціалізованих наукових журналах, збірниках матеріалів наукових конференцій:

8. Мединська, А. (2017). Етапи реформування системи підготовки майбутніх вчителів іноземної мови в університетах Франції. Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізацій них та інтеграційних процесів: VI Міжнародний науково-методологічний семінар, Хмельницький, 18 травня (с. 154-157). Київ – Хмельницький: Термінова поліграфія.

9. Мединська, А. (2017). Особливості реформування французької системи підготовки майбутніх вчителів іноземної мови. International Trends in Science and Technology: multidisciplinary scientific edition with the proceedings of the international scientific conference (Vol. 3), October 17, Warsaw,Poland: RS Global, pp. 47-51. (Варшава, Польща.).

10. Мединська, А. (2017). Труднощі функціонування сучасних вищих навчальних закладів Франції. В Н. Г. Ничкало та ін. (Ред.), Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи.. ІХ Міжнародна науково-практична конференція, 9-10 листопада (с.187 – 188). Хмельницький: ХНУ.

11. Мединська, А. (2019). Професіоналізація майбутніх вчителів в університетах Франції: необхідність та конфлікти. Perspectives et mise en oeuvre de l’innovation dans le domaine scientifique? Collection de papiers scientifiques ”ɅОГОƩ” avecles matérieux de la conférence scientifique et pratique internationale (Vol.2), 20 septembre, 2019. Génève. Suisse: Plateforme scientifique européenne, p. 15-17. (Женева, Швейцарія).

12. Мединська, А. (2020). Роль асоціацій вчителів іноземних мов Франції у вдосконаленні професійного розвитку. Ключові питання наукових досліджень у сфері педагогіки та психології у ХХІ ст.: Міжнародна науково-практична конференція, Львів, 24-25 січня. (с. 88-92). Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота»..

13. Мединська, А. (2020). Організація професійного розвитку вчителів іноземних мов в регіональних академіях Франції. Модернізація та наукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку суспільства і технологій: ІІІ Міжнародна науково-практична конференція, Київ, 24-25 січня. (с. 25-28). Київ: Інститут інноваційної освіти.

14. Мединська, А. (2021). Особливості професійного розвитку вчителів іноземних мов у Швеції. Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізацій них та інтеграційних процесів: Х Міжнародний науково-методологічний Інтернет-семінару, Київ – Хмельницький, 13 травня (с. 51-53.

15. Мединська, А. (2021). Викладання іноземних мов у контексті зарубіжного досвіду. Розвиток професійних компетентностей учителів предметів суспільно-гуманітарного циклу в контексті впровадження нового Державного стандарту базової середньої освіти:Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція, Хмельницький, 08 червня (с. 164-171)

16. VI МѶжнародний науково-методологічний семінар «Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контекѡті глобалізаційних та інтеграційних процесів», Київ – Хмельницький (Україна), 18 травня 2017 р., очна форма участі. Тема доповіді: «Етапи реформування системи підготовки майбутніх вчителів іноземної мови в університетах Франції»..

17. Міжнародна науково-практична конференція «Міжнародні тенденції в науці та техніці», (Варшава, Польща), 17 жовтня, 2017, заочна форма участі. Тема доповіді: «Особливості реформування французької системи підготовки майбутніх вчителів іноземної мови».

18. ІХ Міжнародна науково-практична конференція «Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи», Хмельницький (Україна), 9-10 листопада 2017 р., заочна форма участі. Тема доповіді: «Труднощі функціонування сучасних вищих навчальних закладів Франції.

19. VI Міжнародний науково-методологічний семінар «Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізаційних та інтеграційних процесів», Київ – Хмельницький (Украѷна), 15 травня 2019 р., заочна форма участі. Тема доповіді: «ЗмѶстове забезпечення професійної майстерності майбутніх вчителів Ѷноземної мови у процесі фахової підготовки: досвід Великої Британії»

20. Міжнародна конференція «Європейська та євро-атлантична інтеграція України», Ніцца (Франція), 24 жовтня, 2018, очна форма участі. Тема доповіді: «Професійний розвиток вчителів іноземних мов у контексті євроінтеграції України

21. Міжнародна науково-практична конференція «Перспективи та впровадження інновацій в галузі науки», Женева (Швейцарія), 20 вересня, 2019 р., заочна форма участі. Тема доповіді: «ПѠофесіоналізація майбутніх вчителів в університетах Франції: необхідність та конфлікти

22. ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Модернізація та наукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку суспільства і технологій», Київ (Україна), 24-25 січня 2020 р., заочна форма участі. Тема доповіді: «Організація професійного розвитку вчителів іноземних мов в регіональних академіях Франції»

23. Міжнародна науково-практична конференція «Ключові питання наукових досліджень у сфері педагогіки та психології у ХХІ ст.», Львів (Україна), 24-25 січня 2020 р., заочна форма участі. Тема доповіді: «Роль асоціацій вчителів іноземних мов Франції у вдосконаленні професійного розвитку»

24. Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Розвиток професійних компетентностей учителів предметів суспільно-гуманітарного циклу в контексті впровадження нового Державного стандарту базової середньої освіти», яка відбудеться 8 червня 2021 року на базі Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Тема доповіді: «Викладання іноземних мов у контексті зарубіжного досвіду»

Перелік наявних наукових праць, наукова діяльність:

Є автором і співавтором наукових публікацій, серед яких:

• 1 методична розробка:

Мединська, А. (2020). Професійний розвиток вчителів іноземних мов: досвід Франції: метод. рек, Хмельницький: «Твори»: Методичні рекомендації для вчителів іноземних мов та студентів старших курсів педагогічних спеціальностей іноземної філології

• 2 наукові статті в закордонних фахових видання:

Мединська, А. (2020). Порівняльно-педагогічний аналіз професійного розвитку вчителів іноземних мов в Україні та Франції, Хуманитарни Балкански изследвания, 3(9), 27-30. (Пловдив, Болгарія).

Мединська, А. (2020). Професійний розвиток вчителів іноземних мов в Україні і Франції, Magyar-tudomanyos-journal, 44, pp. 12-17. (Будапешт, Угорщина)

.

Вибрані наукові праці:

1.Medynska, А. (2019). The Characteristics of Subject-subject Interaction During Professional Training of Future Foreign Language Teachers at French Universities. Comparative professional pedagogy9(2), 63-70.

2. Мединська, А. (2019). Використання сучасних засобів ІКТ у професійній підготовці майбутніх учителів: досвід Франції. Освітній простір України16, 20-30.

3. Мединська, А. (2019). Нормативно-правове забезпечення професійного розвитку вчителів іноземних мов у Франції. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогічні науки, 4.2019, 36-42.

4. Мединська А. (2020). Роль дистанційної освіти у професійному розвитку вчителів іноземних мов Франції . Молодий вчений. 2.(78) 2020, 135-139.

5. Мединська А. (2020). Міжнародні програми державної підтримки професійного розвитку вчителів іноземних мов Франції. Вісник післядипломної освіти: зб. наук. праць НАПН України ДЗВО «Ун-т менедж. освіти». Серія: Педагогічні науки. 11(40), 101–118.

6. Мединська, А. (2020). Порівняльно-педагогічний аналіз професійного розвитку вчителів іноземних мов в Україні та Франції, Хуманитарни Балкански изследвания, 3(9), 27-30. (Пловдив, Болгарія).

7. Мединська, А. (2020). Професійний розвиток вчителів іноземних мов в Україні і Франції, Magyar-tudomanyos-journal, 44, pp. 12-17. (Будапешт, Угорщина)

8. Мединська, А. (2017). Етапи реформування системи підготовки майбутніх вчителів іноземної мови в університетах Франції. Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізацій них та інтеграційних процесів: VI Міжнародний науково-методологічний семінар, Хмельницький, 18 травня (с. 154-157). Київ – Хмельницький: Термінова поліграфія.

9. Мединська, А. (2017). Особливості реформування французької системи підготовки майбутніх вчителів іноземної мови. International Trends in Science and Technology: multidisciplinary scientific edition with the proceedings of the international scientific conference (Vol. 3), October 17, Warsaw,Poland: RS Global, pp. 47-51. (Варшава, Польща.).

10. Мединська, А. (2017). Труднощі функціонування сучасних вищих навчальних закладів Франції. В Н. Г. Ничкало та ін. (Ред.), Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи.. ІХ Міжнародна науково-практична конференція, 9-10 листопада (с.187 – 188). Хмельницький: ХНУ.

11. Мединська, А. (2019). Професіоналізація майбутніх вчителів в університетах Франції: необхідність та конфлікти. Perspectives et mise en oeuvre de l’innovation dans le domaine scientifique? Collection de papiers scientifiques ”ɅОГОƩ” avecles matérieux de la conférence scientifique et pratique internationale (Vol.2), 20 septembre, 2019. Génève. Suisse: Plateforme scientifique européenne, p. 15-17. (Женева, Швейцарія).

12. Мединська, А. (2020). Роль асоціацій вчителів іноземних мов Франції у вдосконаленнѶ професійного розвитку. Ключові питання наукових досліджень у сфері педагогіки та психології у ХХІ ст.: Міжнародна науково-практична конференція, Львів, 24-25 січня. (с. 88-92). Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота»..

13. Мединська, А. (2020). Організація професійного розвитку вчителів іноземних мов в регіональних академіях Франції. Модернізація та наукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку суспільства і технологій: ІІІ Міжнародна науково-практична конференція, Київ, 24-25 січня. (с. 25-28). Київ: Інститут інноваційної освіти.

14. Мединська, А. (2021). Особливості професійного розвитку вчителів іноземних мов у Швеції. Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізацій них та інтеграційних процесів: Х Міжнародний науково-методологічний Інтернет-семінару, Київ – Хмельницький, 13 травня (с. 51-53.

15. Мединська, А. (2021). Викладання іноземних мов у контексті зарубіжного досвіду. Розвиток професійних компетентностей уѧителів предметів суспільно-гуманітарного циклу в контексті впровадження нового Державного стандарту базової середньої освіти:Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція, Хмельницький, 08 червня (с. 164-171)

16. Мединська, А. (2017) Етапи реформування системи підготовки майбутніх вчителів іноземної мови в університетах Франції. VI Міжнародний науково-методологічний семінар «Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізаційних та інтеграційниѥ процесів», Київ – Хмельницький (Україна), 18 травня 2017 р., очна форма участі…

17. Мединська, А. (2017) Особливості реформування французької системи підготовки майбутніх вчителів іноземної мови. Міжнародна науково-практична конференція «Міжнародні тенденції в науці та техніці», (Варшава, Польща), 17 жовтня, 2017, заочна форма участі.

18. Мединська, А. (2017) Труднощі функціонування сучасних вищих навчальних закладів Франції. .ІХ Міжнародна науково-практична конференція «Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи», Хмельницький (Україна), 9-10 листопада 2017 р., заочна форма участі.

19. Мединська, А. (2019) Змістове забезпечення професійної майстерності майбутніх вчителів іноземної мови у процесі фахової підготовки: досвід Великої Британії. VI Міжнародний науково-методологічний семінар «Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізаційних та інтеграційних процесів», Київ – Хмельницький (Україна), 15 травня 2019 р., заочна форма участі.

20. Мединська, А. (2018) Професійний розвиток вчителів іноземних мов у контексті євроінтеграції України. Міжнародна конференція «Європейська та євро-атлантична інтеграція України», Ніцца (Франція), 24 жовтня, 2018, очна форма участі.

21. Мединська, А. (2019) Професіоналізація майбутніх вчителів в університетах Франції: необхідність та конфлікти. Міжнародна науково-практична конференція «Перспективи та впровадження інновацій в галузі науки», Женева (Швейцарія), 20 вересня, 2019 р., заочна форма участі.

22. Мединська, А. (2020) Організація професійного розвитку вчителів іноземних мов в регіональних академіях Франції. ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Модернізація та наукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку суспільства і технологій», Київ (Україна), 24-25 січня 2020 р., заочна форма участі.

23. Мединська, А. (2020) Роль асоціацій вчителів іноземних мов Франції у вдосконаленні професійного розвитку. Міжнародна науково-практична конференція «Ключові питання наукових досліджень у сфері педагогіки та психології у ХХІ ст.», Львів (Україна), 24-25 січня 2020 р., заочна форма участі.

24. Мединська, А. (2021) Викладання іноземних мов у контексті зарубіжного досвіду. Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Розвиток професійних компетентностей учителів предметів суспільно-гуманітарного циклу в контексті впровадження нового Державного стандарту базової середньої освіти», Хмельницький, 8 червня 2021 р.

Сфера наукових зацікавлень: загальна педагогіка, післядипломна педагогічна освіта, педагогічна компаративістика, професійний розвиток вчителів іноземних мов та мов національних меншин; консультування професійних спільнот вчителів іноземних мов та мов національних меншин тощо.

Відомості про підвищення кваліфікації:

• 22.10 –23.10.2015 р. – неконференція на тему: «Залучення небюджетних коштів в громадській діяльності», тренінг з краудфандингу, м. Київ.

• вересень-грудень 2016 р – участь в проєкті «Школа муніципального енергозбереження в . навчальних закладах», м. Хмельницький.

• 19.02 – 26.03.2018 р. – 5-ти тижневий МВОК зима 2018 «Впровадження критичного мислення в дослідженні культури становлення викладання англійської мови як іноземної», інститут СІТ-Грейдьюіт, Хьюстон, США.

• 16.04 – 21.05.2018 р. – 5-ти тижневий МВОК весна 2018 «Використання освітніх технологій у викладанні англійськї мови», інститут СІТ-Грейдьюіт, Хьюстон, США.

• 03.07 – 28.08.2018 р. – 8-ти тижневий МВОК підвищення кваліфікації вчителів «Професійний розвиток вчителів-тренерів», Державний університет Арізони, США.

• 22.10 – 27.10.2018 р. – очна участь в проєкті «Ukrainians support chain» (англ. «Українці підтримують ланцюжок»), м. Ніцца, Франція.

• 12.06-15.06.2019 р. – участь у Професійних днях французької мови в Україні, організованому Посольством Франції в Україні та його культурною мережею (Французький Інститут в Україні/Асоціація Альянс Франсез) у партнерстві з Міжнародною Федерацією вчителів французької мови та Асоціацією вчителів французької мови в Україні.

• квітень-травень 2020 р. – участь в проєкті «Вплив пандемії коронавірусу на викладання іноземних мов у закладах освіти», м. Тулуза, Франція.

• квітень-травень 2021 р. – дистанційне міжнародне стажування «ЕдМандрую до Швеції».