Перейти до вмісту

Онлайн-захист педагогічної практики студентів 4 курсу спеціальності 014 02 Середня освіта (Мова і література (англійська))

18 березня 2021 р. відбувся онлайн-захист педагогічної практики студентів 4 курсу спеціальності 014 Середня освіта, які навчаються за освітньою програмою «Англійська мова і література». Впродовж 4-х тижнів з 1 лютого до 26 лютого 2021 р. здобувачі вищої освіти мали змогу застосувати на практиці здобуті теоретичні знання, а також реалізувати власні методичні задумки на уроках англійської мови у спеціалізованих школах та гімназіях м. Хмельницького та Хмельницької обл.

Звіти про виконання програми практики заслухала комісія у складі викладачів кафедри доц. О. В. Орловської, доц. С. В. Король та доц. О. В. Мартинюк.

До захисту долучилася заступник директора Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради Ольга Вікторівна Кшановська

Незважаючи на карантинні обмеження, студенти отримали гарну нагоду презентувати результати проходження практики, поділитися здобутим педагогічним досвідом, обговорити проблеми та труднощі професії вчителя іноземної мови, отримати поради та настанови від викладачів.

Здобувачі вищої освіти поділилися своїми враженнями від проходження педагогічної практики.

Зоряна Атаманчук «Педагогічна практика, пройшла цікаво та пізнавально. Під час її проходження, я навчилась багатьох речей. Перш за все, вмінню імпровізувати. Педагогічна практика дала мені змогу навчитися викладати матеріал цікаво та доступно для розуміння дітей».

Ірина Сукманюк «Проходження педагогічної практики було для мене ефективним. Практика дала мені змогу перевірити як теоретичні знання, так і знання методики викладання дисципліни, втілити у життя власні плани та ідеї, перевірити себе на міцність. Під час уроків я використовувала інноваційні методи навчання аудіювання та говоріння, які ми вивчали на парах з методики викладання англійської мови. На власному досвіді я переконалася, наскільки важким, але водночас і цікавим, є обраний мною професійний шлях; чітко зрозуміла, що неодмінним атрибутом педагогічної діяльності є постійне експериментування, пошук нових ідей, креативність тощо».

Валерія Оракбаєва «Педагогічна практика допомогла мені набути безцінного практичного досвіду і навики роботи з учнями різного віку, поглибити свої знання в педагогіці, сформувати уміння по організації продуктивної взаємодії з класом, уміння грамотно розподіляти час і навантаження, відповідно до рівня знань та вікових особливостей учнів. Проходження педагогічної практики принесло низку позитивних результатів та висновків, що сприятимуть моїй подальшій педагогічній діяльності».

Юлія Ковальська «Після успішного проходження педагогічної практики, я зрозуміла, що праця педагога дуже виснажлива і кропітка. Цей досвід, який я отримала, безумовно стане у нагоді у моїй майбутній педагогічній діяльності. Попри усі труднощі, які супроводжували мене під час проведення уроків, я запам’ятала лише найкращі моменти: посмішки учнів, хорошу атмосферу, зацікавлені та яскраві очі учнів. Після завершення практики, я усвідомила одну дуже важливу істину: бути вчителем – не просто, але дитяча віддача та енергія мотивує та допомагає».

Вікторія Антонюк «На мою думку, педагогічна практика була для мене дуже корисна, тому що сприяла формуванню нових і закріпленню навичок викладання іноземної мови. Я зрозуміла, що бути вчителем – це не лише проводити уроки в школі, це безперервна праця над собою, своєю поведінкою, навичками, а також майстерністю викладання, адже тенденції педагогіки змінюються і вчитель має бути обізнаним з ними сповна».

Ірина Верезумська «Загалом, проходження педагогічної практики є надзвичайно результативним для мене, адже воно дало змогу зробити низку висновків та отримати практичний досвід, що сприятиме моїй подальшій педагогічній діяльності. У цілому, педагогічна практика поглибила мої знання з фахової дисципліни, закріпила впевненість у правильності виборі професії та заохотила мене вдосконалювати свої знання з англійської мови».

Вітаємо наших студентів з успішним захистом педагогічної практики!