Перейти до вмісту

Результати анкетування студентів щодо удосконалення системи організації педагогічної практики

З метою удосконалення системи організації практичної підготовки здобувачів вищої освіти за спеціальністю 014 Середня освіта. Англійська мова і література (ОП «Англійська мова і література»), кафедрою практики іноземної мови та методики викладання Хмельницького національного університету проведено анкетування здобувачів вищої освіти (загальна чисельність респондентів – 24, загальна кількість анкет – 24). Анкетування проводилося з 15.04.2020 по 26.04.2020.

Результати анкетування студентів щодо удосконалення системи організації педагогічної практики

Дата проведення анкетування – 15.04.2020 – 26.04.2020

Заг. чисельність студентів – 24

Заг. кількість анкет – 24

Проводила анкетування: гарант ОП «Англійська мова і література» Орловська О. В.

Спеціальність  014 Середня освіта. Англійська мова і література (бакалаврський рівень вищої освіти)

2.Чи були Ви направлені на практику вчасно з необхідним пакетом документів (договір, направлення тощо)?
Так22
Ні2
3.Чи ознайомили Вас на базі практики з режимом роботи, правилами внутрішнього розпорядку?
Так23
Частково1
Ні
4.Чи задовольнило Вас матеріально-технічне забезпечення бази практики (наявність комп’ютерів, методичних посібників, підручників, доступ до бібліотечних фондів тощо)?
Так16
Частково8
Ні
5.З якими труднощами Ви зіткнулися під час проходження практики?
Недоброзичливе ставлення з боку працівників бази практики
Відсутність співпраці з керівником від кафедри університету
Незацікавленість учнів в навчальному процесі11
Відсутність співпраці з керівником від бази практики1
Обмеженість у доступі до необхідної інформації для виконання звіту1
Недостатній теоретичний рівень Ваших знань4
Недостатній рівень володіння іноземною мовою4
Недостатній рівень методичної підготовки5
Ваш варіант
6.До кого Ви звертались за допомогою, коли у Вас виникали труднощі?
До відповідального за практику по кафедрі5
До керівника практики від кафедри12
До керівника практики від бази практики14
До своїх студентів-одногрупників10
Ваш варіант
7.Яку мету Ви ставили для себе перед проходженням практики?
Закріпити теоретичні знання10
Встановити особисті контакти з керівниками бази практики для подальшого працевлаштування1
Підвищити рівень практичної підготовки20
Ваш варіант
8.Чи досягли Ви поставленої мети в результаті проходження практики?
Так12
Частково11
Ні1
9.Чи задоволені Ви рівне практичної підготовки?
Повністю задоволений(а)18
Частково задоволений(а)6
Не задоволений(а)
11.Чи хотіли б Ви працювати у школі в майбутньому?
Так7
Поки сумніваюсь11
Ні5

5. З якими труднощами Ви зіткнулися під час проходження практики?

Труднощів не було5
Недостатня кількість навчальних посібників, технічних засобів для виготовлення роздавальних матеріалів1

7. Яку мету Ви ставили для себе перед проходженням практики?

Переконатися у правильному виборі майбутньої професії2
Детальніше ознайомитися з майбутньою професією3

10. Чи змінилось Ваше уявлення про майбутню професію після практики і як саме?

Не змінилося8
Так, змінилося. Походження практики дало мені чітке розуміння того, що робота в школі вимагає дуже багато зусиль як фізичних, так і психологічних. Діти не зацікавлені у навчальному процесі, тому доводилося шукати креативні підходи для мотивації.1
Так змінилося. Стало зрозуміло, що професія вчителя потребує багато зусиль, самовдосконалення, вимагає ґрунтовних теоретичних знань та практичних навичок, досвіду спілкування і роботи з дітьми, передбачає емоційне володіння собою.5
Так, змінилося. Я ще раз переконалася у правильності вибору майбутньої професії6
Так, змінилося. Я зрозуміла, що не зацікавлена в майбутній педагогічній діяльності.1
Так, змінилося. Я зрозуміла наскільки важливо вчителю не лише мати ґрунтовні знання з предмету, а й вміти зацікавити учнів, тримати їхню увагу, максимально раціонально використовувати час уроку.1
Думка щодо професії не змінилася, але стагнація і занепад сучасних методик викладання вказують на те, що шкільні заклади потребують вчителів нової генерації, які будуть зосереджені на формуванні в учнів бажання навчатися.1

12. Щоб Ви змінили в системі організації педагогічної практики? Яким чином Ви пропонуєте покращити проходження практики?

Нічого. Для мене було цілком достатньо вказівок, що були надані відповідальним за практику в університеті.10
Мені була потрібна допомога університету, бракувало інформації та потрібних документів (направлення, договору).2
Було б краще зосередитися на проходженні практики, а не витрачати час на документацію.1
Потрібне попереднє обговорення навчальних програм з англійської мови, особливо тематичної направленості майбутніх уроків, щоб мати змогу ретельніше підготуватися до проходження практики.1
Збільшити тривалість педагогічної практики.6
Мати можливість проходити педагогічну практику за кордоном.2
Не проходити практику після шкільних канікул.1
Збільшити кількість практичних занять з «Методики викладання англійської мови».2
Покращити методичну підготовку студентів.2

13. Які Ви маєте побажання щодо оптимізації теоретичної і практичної підготовки студентів на кафедрі для проходження педагогічної практики?

Мене все влаштовує, побажань немає12
Було б доречно зустрічатися впродовж проходження практики для обміну досвідом та враженнями, а не лише під час звітування.1
Більше практики-менше теорії.3
Збільшити кількість дисциплін з педагогічної майстерності, які б розкривали тонкощі педагогічної професії, взаємодії з учнями, шляхи формування мотивації.3
На заняттях з «Методики викладання англійської мови» більше уваги приділяти навчальним програмам з англійської мови для учнів 5-11 класів.1
На заняттях з «Методики викладання англійської мови» мати можливість самостійно проводити уроки.1
Мати можливість відвідувати відкриті уроки з англійської мови в школі.1