
Доктор педагогічних наук, доцент кафедри іншомовної освіти і міжкультурної комунікації
е-mail: oxana.rogulska@gmail.com; rohulskao@khmnu.edu.ua
Профілі:
ORCID ID https://orcid.org/0000-0001-5603-0274
Researcher ID: AGQ-3526-2022
Google Scholar ID https://scholar.google.com.ua/citations?hl=ru&user=L5cgUP4AAAAJ
Electronic Archive Khmelnytskyi National University ELARKHNU https://elar.khmnu.edu.ua/home
Освіта: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2001 р.
Спеціальність: Англійська мова і література та німецька мова
Кваліфікація: вчитель англійської і німецької мов та зарубіжної літератури
Науково-педагогічна діяльність:
З 2001 по 2003 рр. – викладач кафедри іноземної філології Технологічного університету Поділля (м. Хмельницький).
З 2003 по 2008 рр. – навчання в очній цільовій аспірантурі Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.
2008 р. – викладач кафедри практики іноземної мови та методики викладання Хмельницького національного університету, 2009 р. – старший викладач, з 2010 донині – доцент.
2010 р. – захист кандидатської дисертації на тему «Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх перекладачів засобами сучасних інформаційних технологій» у Вінницькому державному педагогічному університеті імені Михайла Коцюбинського за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти.
2011 р. – присвоєння вченого звання доцента.
З 2018 по 2020 рр. – навчання в докторантурі Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського за спеціальністю 015 – професійна освіта (спеціалізація: 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти).
2020 рік – захист докторської дисертації на тему «Теорія і практика підготовки майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти» за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти.
Дисципліни: «Практичний курс англійської мови», «Аналітичне читання», «Історія зарубіжної літератури», «Англійська для спілкування у XXI ст.».
Професійні та наукові інтереси: сучасні дослідження теорії і методики професійної освіти, методологічні, компаративні, науково-методичні засади підготови майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформаційно-освітнього середовища ЗВО.
Стажування, підвищення кваліфікації:
- курси підвищення кваліфікації за програмою «Проектування освітніх програм в контексті стандартів вищої освіти» (Хмельницький, 2018);
- курси підвищення кваліфікації за програмою «Педагогічна майстерність» (Хмельницький, 2020);
- курси підвищення кваліфікації за програмою «Педагогічна майстерність» (Хмельницький, 2021);
- курси підвищення кваліфікації за програмою «Розвиток професійних компетентностей» (Хмельницький, 2022);
- Всеукраїнське науково-педагогічне підвищення кваліфікації «Цифрові трансформації в освіті, культурі та мистецтві: нові можливості та досвід» (Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова та Центр українсько-європейського наукового співробітництва) (2022 р.);
- курси підвищення кваліфікації за програмою «Сучасне викладання: виклики, інструменти та цілі сталого розвитку» (Хмельницький, 2024);
- міжнародне науково-педагогічне стажування «Виклики цифровізації освітнього процесу: погляди викладачів педагогічних та психологічних дисциплін» (Балтійська міжнародна академія, м. Рига, Латвійська Республіка).
Інформальне підвищення кваліфікації:
– он-лайн навчання «Підготовка вчителів у системі неперервної освіти. Формальна, неформальна та інформальна освіта» (2020 р.);
– он-лайн-курс «Blend it: опануємо змішане навчання» на он-лайн платформі EDERA (2021 р.);
– он-лайн-курс «Бери й роби. Змішане та дистанційне навчання» на он-лайн платформі EDERA (2021 р.);
– вебінар «Інструментарій вчителя зарубіжної літератури в епоху освітніх змін» (2021 р.);
– «Вчителі 2.0: онлайн-курс із професійного розвитку та наставництва» на он-лайн платформі EDERA (2024 р.).
Науково-громадська та організаційно-методична робота:
- Керiвництво науковою роботою студентів (магістерські роботи; курсові роботи; доповіді на студентських міжнародних та всеукраїнських конференціях, семінарах; наукові публікації (статті, тези)).
- Участь у міжнародних та всеукраїнських конференціях, симпозіумах, науково-методологічних та науково-практичних семінарах, вебінарах, майстер класах.
- Рецензування науково-дослідних (дисертаційних) робіт, підручників; підготовка відгуків на автореферати дисертацій докторів філософії (кандидатів наук).
- Виконання обов’язків куратора академічних груп.
- Участь в атестації наукових кадрів у якості офіційного опонента.
- Участь в атестації наукових кадрів у якості Вченого секретаря спеціалізованої вченої ради Д 70.052.05 Хмельницького національного університету за спеціальністю 13.00.04. – теорія і методика професійної освіти (2013-2018рр.).
- Участь у професійному об’єднанні IATEFL Ukraine.
Науково-методична робота: понад 80 науково-методичних праць українською та англійською мовами, серед них: монографії, навчально-методичні посібники, методичні розробки, освітні та робочі програми, інструктивно-методичні матеріали, навчально методичні комплекси дисциплін у форматі електронної навчальної системи «Модульне динамічне об’єктно-орієнтоване середовище для навчання MOODLE», статті, тези доповідей.
Основні наукові публікації:
Статті в періодичних виданнях, що індексуються міжнародними наукометричними базами даних Scopus або Web of Science
1.Gurevych R. S. A model of foreign language teachers training in the information-educational environment of higher educational institutions [Електронний ресурс] / R. S. Gurevych, O. O. Rogulska, O. V. Tarasova, O. V. Magdiuk // Information Technologies and Learning Tools. – 2019. – Vol. 72. № 4. – Режим доступу : https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/2784 .
2. Popelo, O., Arefiev, S., Rogulska, O., Rudnitska, K., & Derevianko, D. (2022). Higher education as a determinant of sustainable development. Journal of the University of Zulia, 13(38), 734-746. https://doi.org/10.46925//rdluz.38.40
3. Rogulska, O., Rudnitska, K., Mahdiuk, O., Drozdova, V., Lysak, H., & Korol, S. (2023). The today’s linguistic paradigm: the problem of investigating emotional intelligence in the learning of a foreign language. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, 15(4), 458-473. https://doi.org/10.18662/rrem/15.4/804
Статті в наукових фахових виданнях України
1. Рогульська О. О. Готовність майбутніх учителів іноземної мови до професійної діяльності: теоретичний аналіз / О. О. Рогульська // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. праць / редкол. Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць. Київ ; Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2019. – Вип. 53. – С. 210–214.
2. Рогульська О. О. Доцільність використання мобільних додатків у професійній підготовці майбутніх учителів іноземних мов [Електронний ресурс] / О. О. Рогульська, О. В. Тарасова // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. – Серія : Педагогіка : електронне наукове фахове видання. – Хмельницький, 2019. – Вип. 1. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2019_1_9.
3. Рогульська О. О. Концепція підготовки майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти / О. О. Рогульська // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. – Серія : Педагогіка і психологія : зб. наук. праць / редкол.: А. М. Коломієць (голова) та ін. – Вінниця : ТОВ «Твори», 2019. – Вип. 58. – С. 31–37.
4. Рогульська О. О. Технології підготовки майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти України / О. О. Рогульська, О. В. Тарасова // Освітній простір України. – 2019. – Вип. 15. – С. 111–123.
5. Rogulska O. O. Polish experience of foreign language teachers’ training / O. O. Rogulska, O. V. Tarasova // Порівняльна професійна педагогіка : науковий журнал. – Київ ; Хмельницький : ХНУ, 2019. – Вип. 9 (2). – С. 19–25.
6. Rogulska O. O. Using interactive whiteboards to enhance English language instruction and learning / O. O. Rogulska, O. V. Tarasova // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. – Серія : педагогічні науки / гол. ред. О. В. Діденко. – Хмельницький : Вид-во НАДПСУ, 2019. – № 1 (16). – С. 342–354.
7. Рогульська О. О. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти / О. О. Рогульська, О. В. Тарасова, М. В. Іконнікова, Л. В. Жовнич // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. – Київ ; Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2020. – Вип. 55. – С. 196–206.
8. Рогульська О. Аналітичне читання художніх творів як невід’ємна складова навчання іноземної мови / О. Рогульська, О. Тарасова, І. Росквас // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. – Серія : педагогічні науки. – 2021. – № 1 (24). – С. 393–416.
9. Дроздова В. Особливості використання проектних технологій у процесі дистанційного навчання іноземної мови в ЗВО / В. Дроздова, О. Рогульська, К. Рудніцька // Науковий вісник Ужгородського університету. – Серія : «Педагогіка. Соціальна робота». – 2021. – Вип. 1 (48). – C. 127–133.
10. Рогульська О. О. Проблематика «Кримських сонетів» Адама Міцкевича: методичний аспект / О. О. Рогульська, О. В. Тарасова // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. – 2021. – Вип. 21. – Т. 1. – С. 101–109.
11. Рогульська О. Використання цифрових онлайн інструментів для ефективної реалізації дистанційного навчання. / О. Рогульська, К. Рудніцька, В. Дроздова // Acta Paedagogiсa Volynienses. – 2022. – Вип. 1. – С. 161–169. doi: https://doi.org/10.32782/apv/2022.1.2.25
12. Rogulska O. O. Pedagogical conditions for teaching bachelors of foreign philology in the information-educational environment at HEI / O. O. Rogulska, O. V. Tarasova, I. A. Roskvas // Закарпатські філологічні студії / ДВНЗ «Ужгород. нац. ун-т». – Ужгород, 2022. – Вип. 22, т. 2. – С. 108–118.
13. Рогульська О. О. Застосування моделі змішаного навчання «перевернутий клас» на заняттях з історії зарубіжної літератури в умовах дистанційного навчання. / О. О. Рогульська, Н. В. Левицька // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. – 2022. – Вип. 205. – С. 49–53.
14. Магдюк О. В. Діяльнісна теорія навчання у контексті парадигми сучасної мовної освіти. / О. В. Магдюк, О. О. Рогульська, // «Вісник науки та освіти (Серія «Педагогіка»,)»: журнал. – 2022. Вип. 5(5). – С. 316–326.
15. Rogulska, O. Integrated formation of students’ social-cultural competence during foreign language classes in institutions of higher education. / О. Rogulska, О.Mahdiuk // Scientific Journal of Polonia University. – 2023. 56 (1). – P. 238-244. https://doi.org/10.23856/5633
16. Магдюк О. В. Особливості мобільності як професійно значущої особистої якості студентів. / О. В. Магдюк, О. О. Рогульська // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. – 2023. – Вип. 207. – С. 221-225.
17. Рогульська О. О. Доцільність формування “soft skills” у студентів ЗВО засобами інтерактивних та мультимедійних технологій. / О. О. Рогульська, О. В. Магдюк // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. – 2023. – Вип. 209. – С. 92-98. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-209-92-98
18. Теличко Н. В. Культурологічна обізнаність як визначальний чинник сформованості гуманітарної культури майбутнього вчителя іноземних мов / Н. В. Теличко, О. О. Рогульська // Актуальні питання у сучасній науці. Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Державне управління», Серія «Техніка», Серія «Історія та археологія» : науковий журнал / гол. ред. Дацій О.І. – Київ, 2024. – № 4(22). – С. 1083-1090. – [Копія] [Фахове видання] [Index Copernicus]. – DOI https ://doi. org/10.52058/2 786-6300-2024-4(22)-1083-1090.
19. Рогульська О., Бліновська Р. (2024) Розвиток іншомовних комунікативних компетентностей осітньому процесі: педагогічні умови та методи. / О. Рогульська, Р. Бліновська // Інноваційна педагогіка. – 2024. – Вип. 76. – С. 223-226.
20. Рогульська О. О. Розвиток аудитивної компетентості з використанням відеоматеріалів на занятях з іноземної мови у ЗВО. / О. О. Рогульська, О. В. Магдюк // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. – 2024. – Вип. 216. – С. 252-258. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2024-1-216-252-258
21. Магдюк О. О. Promoting the development of emotional intelligence of students using pedagogical knowledge content. / О. В. Магдюк, О. О. Рогульська // Міжнародний науковий журнал «Освіта і наука». Мукачево : Вид-во МДУ. – 2024. – Вип. 1(36). – С. 116-123.
22. Магдюк О. О. Викладання у ХХІ столітті: місце емоційного інтелекту у процесі викладання у ЗВО. / О. В. Магдюк, О. О. Рогульська // Молодий вчений. – 2024. – Вип. 6 (130). – С. 97-103. https://doi.org/10.32839/2304-5809/2024-6-130-13
Навчальні посібники
1. Бідюк Н. М., Рогульська О. О. Enjoy Your Home-reading: навч. посіб. для студентів ВНЗ. Хмельницький: ХНУ, 2016. 182 с. (гриф МОН України).
2. Рогульська О. О., Тарасова О. В. Enjoy Your Home-reading: навч. посіб. для студентів ЗВО. Хмельницький: ХНУ, 2018. 240 с. (рекомендовано Вченою радою Хмельницького національного університету).
3. Рогульська О. О. Історія зарубіжної літератури : курс лекцій з дисципліни для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спец. 035.10 «Філологія. Прикладна лінгввістика» / О. О. Рогульська. – Хмельницький : ХНУ, 2022. – 164 с.
4. Рогульська О. О., Дубініна К. А. Історія зарубіжної літератури : курс лекцій з дисципліни для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей «Середня освіта. Мова та зарубіжна література (англійська)» і «Філологія. Прикладна лінгвістика». Хмельницький : ХНУ, 2023. 172 с. https://elar.khmnu.edu.ua/handle/123456789/15959
5. Рогульська О. О., Дубініна К. А. Історія зарубіжної літератури : курс лекцій з дисципліни для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей «Середня освіта. Мова та зарубіжна література (англійська)» і «Філологія. Прикладна лінгвістика» / О. О. Рогульська, К. А. Дубініна. Хмельницький : ХНУ, 2024. 229 с. https://elar.khmnu.edu.ua/handle/123456789/17036
Монографії
1. Рогульська О. О. Підготовка майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти: теорія і практика: монографія. Хмельницький: ХНУ, 2019. 511 с.
2. Rogulska O. O., Magdiuk O. V., Tarasova O. V. European experience of the foreign languages teachers’ training. Problem space of modern society: philosophical-communicative and pedagogical interpretations: collective monograph. Warsaw: BMT Erida Sp. z o.o., 2019. Pt. I. P. 37–59.
3. Гуревич Р. С. Формування ціннісних орієнтацій у майбутніх учителів іноземних мов засобами інтерактивних технологій / Р. С. Гуревич, О. О. Рогульська // Становлення особистості майбутнього фахівця в умовах підготовки до професійно-педагогічної діяльності: діалог зі стейкхолдерами : монографія / за ред. акад. Р. С. Гуревича. – Вінниця : ТОВ «Друк+», 2022. – С. 210-229.
4. Рогульська О. О. Впровадження студентоцентрованих технологій у
професійну підготовку фахівців мовних спеціальностей. / О. О. Рогульська //
Філологічні дисципліни в закладі вищої освіти: лінгводидактичні аспекти :
монографія / за заг. ред.: І. І. Гуменюк ; Заклад вищої освіти «Подільський
державний університет». – Львів-Торунь: Liha-Pres, 2023. – С. 187-205.
Відзнаки:
Грамоти і подяки за сумлінну працю від керівництва Хмельницького національного університету