Перейти до вмісту

Розвиваємо науковий потенціал студентської молоді

Викладачки кафедри іншомовної освіти і міжкультурної комунікації д-р пед. наук, доц. Рогульська Оксана Олександрівна (тема: «КОМУНІКАТИВНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ») й канд. пед. наук, доц. Тарасова Ольга Володимирівна (тема: «ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСІВ COGGLE I MINDMEISTER ДЛЯ АКТИВІЗАЦІЇ ЛЕКСИКИ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ») взяли участь у роботі ІV Всеукраїнської наукової інтернет-конференції «Текст і дискурс: когнітивно-комунікативні перспективи» (18-19 березня 2021 року).

Із програмою та матеріалами конференції можна ознайомитися за покликанням http://englishcontext.kpnu.edu.ua/index.php/tekst-i-dyskurs-kohnityvno-komunika/

Також до наукової роботи активно долучилися студентки 3 й 4 курсів (освітня програма «Англійська мова і література») Катерина Бугайчук, Анна Герасимчук, Анастасія Крівова, Юлія Ковальська та Валерія Оракбаєва, які підготували тези з актуальних проблем методики викладання англійської мови, теорії і практики перекладу, історії зарубіжної літератури й взяли участь у ІХ Міжнародній студентській науковій інтернет-конференції «EnglishinInterdisciplinaryContextofLife-LongEducation» (1-7 квітня 2021 року).

Kateryna Buhaichuk, TRANSLATION OF HOMOPHONES: A CASE STUDY Khmelnytskyi National University


Scientific Supervisor: PhD Olga Tarasova

The article deals with the phenomenon of homophones in the English language and difficulties that arise during their translation. The ways of rendering homophones from the source language (English) into the target language (Ukrainian) and possibilities of preservation author’s pragmatics are highlighted.

http://englishcontext.kpnu.edu.ua/?s=Kateryna+Buhaichuk+

Анна Герасимчук,ГЕЙМІФІКАЦІЯ У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ Хмельницький національний університет

Науковий керівник: О. О. Рогульська, доктор педагогічних наук, доцент

У статті зазначена специфікація програм, платформ і додатків відповідно до етапів навчання. Розкрито сучасні підходи до навчання, адже з плином часу освітній простір вимагає певних діджиталізованих рішень з метою оптимізації та інтенсифікації навчального процесу задля зацікавлення учнів у вивченні іноземної мови.

http://englishcontext.kpnu.edu.ua/+

Анастасія Крівова, ЗАСОБИ ВИРАЖЕННЯ КАТЕГОРІЇ ВІДМІНКА ІМЕННИКА НА МАТЕРІАЛІ ТВОРУ КОНАН ДОЙЛЯ «СОБАКА БАСКЕРВІЛІВ»

Хмельницький національний університет

Науковий керівник: О. О. Рогульська, доктор педагогічних наук, доцент

Дослідження категорії відмінка іменника в англійській мові було здійснено на матеріалі детективного роману англійського письменника сера Артура Конан Дойля «Собака Баскервілів». Було виявлено, що в сучасній англійській мові відмінкові зв’язки реалізуються за допомогою допоміжних засобів, до яких належать вживання прийменників з іменниками. Наявність категорії присвійності, зустрічається набагато рідше, аніж вживання загального відмінку та вираження його за допомогою прийменників.

http://englishcontext.kpnu.edu.ua/+

Yulia Kovalska, WAYS TO PRESENT AND TEACH VOCABULARY IN SECONDARY CLASSROOMS

Khmelnytskyi National University

Scientific Supervisor: PhD Olga Tarasova

Lexical stock is the basis of any language. The correct approach to explaining new lexical material during learning English provides 40% of successful foreign language proficiency. The article reveals the main classification of ways of semanticization of new vocabulary and considers si

x effective and innovative approaches to the explanation of lexical material.


http://englishcontext.kpnu.edu.ua/?s=Yulia+Kovalska
+

Valeria Orakbaeva, LINGUISTIC FEATURES OF MODERN MEDIA LANGUAGE

Khmelnytskyi National University


Scientific Supervisor: PhD Olga Tarasova

The article is devoted to the linguistic features of modern media language. Modern media is a rich playground for experimenting, creating new words and repurposing old ones, it is interactive and potentially hypertextual. Language is, and always has been ever-evolving and remains as strong and infallible as it always has been.

http://englishcontext.kpnu.edu.ua/?s=Valeria+Orakbaeva+

Участь у конференції виявилася корисним досвідом, оскільки дала змогу розширити науковий світогляд, отримати нові знання, долучитися до активного обговорення робіт інших учасників, залишивши власні коментарі на сторінці конференції. Атмосфера наукового обговорення, навіть дистанційного, сприяє активізації подальшої наукової роботи, співпраці між молодими науковцями, які належать до різних наукових шкіл і представляють різні заклади освіти, регіони, держави. Дякуємо організаторам за можливість безкоштовно долучитися до такого корисного та цікавого заходу! Як і завжди, безмежно раді досягненням наших обдарованих студенток!

Ольга Тарасова