Перейти до вмісту

Сова Майя Володимирівна

Освіта: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, викладач та перекладач китайської мови.

Спеціалазація : східні мови та література (переклад включно), перша – китайська. Професійна кваліфікація : перекладач (китайська, англійська), викладач закладу вищої освіти.

Сфера наукових зацікавлень: синологія, педагогічна компаративістика, історія педагогіки, загальна педагогіка, методика викладання, переклад.

Основні наукові публікації:

  1. Сова, М. В. (2021) Словотвірно-структурні особливості нової китайської лексики, пов’язаної із пандемією корона вірусу. «Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Одеса, 47 (2).
  2. Bidyuk, N., Sova M. (2021) A brief overview of the Chinese education system. Comparative Professional Pedagogy11 (2), 20–29. DOI: 10.3189/2308-4081/2021-11(2)-2
  3. Sova M. (2022) Білінгвальна освіта як стратегічний напрям розвитку людських ресурсів Китаю. ComparativeProfessional Pedagogy12 (2), 34–43.

Статті апробаційного характеру, опубліковані у спеціалізованих наукових журналах, збірниках матеріалів наукових конференцій:

1. Сова М. В. Семантичні особливості нової китайської лексики, пов’язаної із пандемією коронавірусу. Сучасна філологія: теорія та практика: матеріали  Всеукраїнської науково-практичної конференції (Київ, 2021).

2. Сова М. В. Лінгвокультурологічний та когнітивний аспекти новоутворень китайської мови періоду пандемії COVID-19. Сучасні тенденції у викладанні іноземних мов у світі: матеріалиIVМіжнародної науково-практичної інтернет конференції (Суми, 2021).

Вибрані наукові праці:

1. Сова, М. В. (2021) Словотвірно-структурні особливості нової китайської лексики, пов’язаної із пандемією корона вірусу. «Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Одеса, 47 (2).

2. Сова, М. В. (2021) Семантичні особливості нової китайської лексики, пов’язаної із пандемією коронавірусу. Сучасна філологія: теорія та практика: матеріали  Всеукраїнської науково-практичної конференції (Київ, 2021).

3. Сова, М. В. (2021) Лінгвокультурологічний та когнітивний аспекти новоутворень китайської мови періоду пандемії COVID-19. Сучасні тенденції у викладанні іноземних мов у світі: матеріалиIVМіжнародної науково-практичної інтернет конференції , Суми,СДПУ ім. А.Макаренка.

4. Сова, М. В. (2022) Еколінгвістика та її дотичність до неологічного дискурсу у вивченні китайської мови «Актуальні проблеми філології та методики викладання іноземних мов у сучасному мультилінгвальному просторі», Вінниця, ВДПУ.

5. Сова М. В. (2022) Становлення і сучасний стан системи іншомовної освіти  в Китаї. Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізаційних  та інтеграційних процесів, Хмельницький, ХНУ.