Відповідно до навчального плану студенти 4-го курсу спеціальності 014 «Середня освіта. Англійська мова і література» проходять педагогічну практику у 8-му семестрі у загальноосвітніх навчальних закладах.
![](https://angl.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/15/20201223-3-1024x384.jpg)
Під час практики студенти адаптують свій іншомовний мовленнєвий та методичний досвід до вимог шкільної програми та рівня розвитку учнів. Важливе значення у цьому процесі мають: уміння розробляти структуру уроку для досягнення конкретної цілі; конкретизувати комунікативні завдання; використовувати ефективні методи, прийоми та засоби навчання, інформаційно-комунікативні технології; встановлювати і підтримувати засобами іноземної мови мовленнєві контакти; планувати і проводити позакласні заходи з іноземної мови; рефлексувати та коригувати комунікативну поведінку тощо. Для формування у студентів професійної мотивації, готовності до іншомовного педагогічного спілкування, ефективним методом є «мікровикладання» («microteaching»). Мікровикладання є певним тренуванням перед педагогічною практикою в школі та початком професійного життя. На практичних заняттях з методики викладання іноземної мови (викл. д-р пед. наук, проф. Бідюк Н.М.) студенти розробляють конспекти уроків, готують окремі фрагменти уроків (мікроконтексти) та практикують мікроуроки. Студенти виконують ролі вчителів та учнів, а функція викладача полягає у фасилітації та консультації з організації таких мікроуроків. В умовах онлайн навчання особлива увага надається використанню сучасних освітніх онлайн платформ та засобів ІКТ. Обговорення, аналіз, оцінка та помилки мікроуроку коментуються студентами та викладачем.
![](https://angl.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/15/20201223-5-1024x549.jpg)
![](https://angl.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/15/20201223-6-1024x657.jpg)
![](https://angl.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/15/20201223-7-1024x678.jpg)
Фрагменти презентацій онлайн мікроуроків студентів групи СОА-17-1
Використання методу «мікровикладання» викликає інтерес у студентів, підвищує їхню самостійність і відповідальність, розвиває ініціативність і творчі здібності. Студенти групи СОА-17-1 продемонстрували високий рівень готовності до іншомовного педагогічного спілкування, використання сучасних освітніх інформаційних ресурсів, роботи в команді, пошуку власної траєкторії комунікативної поведінки.