Суспільні перетворення висувають нові вимоги до організації та якості підготовки фахівців – загальновідомий факт! Сьогодні важливо виховувати творчу особистість, індивідуальність, здатну на відміну від людини-виконавця, самостійно мислити, генерувати оригінальні ідеї, приймати сміливі, нестандартні рішення. Тому важливим завданням професійної підготовки фахівців є розвиток творчого потенціалу студентів. Результатом творчої співпраці викладачів і студентів стають різноманітні креативні проекти та завдання, найкращими зразками яких з радістю ділимося!
Weather Forecast від студентів групи СОА-19:
Авершин Давід
Анісімкіна Владислава
Асоян Ангеліна
Джурич Олександра
Довганюк Анастасія
Макарова Аліна
Панчоха Ілона
Приймачук Юлія
Харитонова Анна
Викладач: канд. пед. наук, доц. ТАРАСОВА Ольга Володимирівна
Як залучити сучасну молодь до читання? Це питання залишається одним із найактуальніших і найбільш обговорюваних серед педагогів. Очевидно, що освіта має змінюватися, «випереджаючи час», якщо ми хочемо підготувати успішного випускника. Однією з ключових цілей освітнього процесу є формування у студентів потреби до постійного саморозвитку, що в перспективі дає соціальну мобільність, можливість самореалізації в умовах розвинутого інформаційного суспільства.
До найважливіших умінь належить критичне й аналітичне читання. Саме під час читання студенти аналізують, порівнюють, зіставляють й оцінюють. У чому полягає різниця між «критичним й аналітичним читанням» і «звичайним читанням»? У другому випадку студент переглядає текст, як правило, ретельно не осмислюючи зміст. Безперечно, практика такого читання не дає бажаних результатів, розуміння суті проблеми, хоча витрачено певний час. Сприйняття літературного твору – досить складний творчий процес, який вимагає читацького, а також емоційного досвіду. Проте емоції у сучасної молоді викликають художні фільми, ролики й спілкування в мережі. Йдеться про «кліповий» тип мислення, особливості якого полягають у переважанні нетекстової, образної інформації та високій швидкості її оброблення.
Одним із ефективних способів візуалізації на заняттях став буктрейлер. Використовуючи досягнення аудіовізуальної культури, буктрейлер (англ. booktrailer) у динамічній і захоплюючій формі розповідає про книгу потенційному читачеві. Буктрейлер – мультимедійний продукт, візуалізація книги, нова форма спілкування з книгою, яка швидко стає частиною інформаційної культури. Виникнення таких роликів пов’язане з пропагуванням читання, залученням уваги до книг за допомогою візуальних засобів, характерних для трейлерів до кінофільмів.
Саме тому студенти 3 й 4 курсів спеціальності «Середня освіта» (освітня програма «Англійська мова і література») підготували неймовірні буктрейлери до книг, з якими працювали. Кожен буктрейлер відрізняється оригінальністю і неповторністю. Всі вони вийшли емоційними, яскравими і цікавими. Кожний літературний твір, який став основою буктрейлера, був не лише проаналізований, а прожитий та осмислений. На високому рівні авторами продемонстровано вміння використовувати інформаційно-комунікаційні технології.
Буктрейлери студенток групи СОА-18:
Бугайчук Катерина
Водяна Юлія
Дем’янчук Юлія
Галандзовська Каріна
Герасимчук Анна
Крівова Анастасія
Машталер Валентина
Петрук Таїсія
Рурич Дар’я
Викладач: док. пед. наук, доц. РОГУЛЬСЬКА Оксана Олександрівна
Буктрейлери студенток групи СОА-17:
Антонюк Вікторія
Атаманчук Зоряна
Бражнікова Юлія
Верезумська Ірина
Ковальська Юлія
Кухарська Діана
Малярчук Альона
Оракбаєва Валерія
Ровінська Діана
Сукманюк Ірина
Викладач: канд. пед. наук, доц. ТАРАСОВА Ольга Володимирівна